کد خبر: 697378
تاریخ انتشار :

خرق عادت ورزش ایران، ١٢٠٠ کیلومتر دورتر از پایتخت

کمتر از ۴٠ روز پس از افتتاح سالن رسمی طوبی در لارستان، این منطقه‌ی زیبا امروز و فردا میزبان دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران و روسیه است.

خرق عادت ورزش ایران، ١٢٠٠ کیلومتر دورتر از پایتخت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ٢٠ مهر بود که خبر افتتاح رسمی سالن طوبی لارستان منتشر شد؛ سالنی که پخش تصاویر و ویدیوهای آن پیش از افتتاح رسمی، خبر از تجهیز لارستان و استان فارس به سالنی می‌داد که بدون تردید جزء زیباترین و بهترین مجموعه‌های ورزشی کشور است.

دقایقی پس از افتتاح رسمی این سالن توسط کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان خبری را اعلام کرد که باعث شگفتی بسیاری شد. او گفت که دیدارهای تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه به جای برگزاری همیشگی در پایتخت، در سالن تازه تأسیس طوبی لارستان برگزار می‌‌شود و پیگیری‌های وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال باعث شد میزبانی این دو دیدار به استان فارس برسد.

۴٠ روز پس از این خبر، امروز و فردا قرار است تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه برخلاف رسمی همیشگی ورزش ایران ١٢٠٠ کیلومتر دورتر از تهران برگزار شود و این می‌تواند شروع سیاست جدید وزارت ورزش در تمرکز زدایی از میزبانی استان‌های مختلف در بازی‌های ملی باشد؛ اتفاقی خوشایند که د‌ل‌ها را به تیم‌های ملی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها