کد خبر: 697380
تاریخ انتشار :

هنوز باورم نمی‌شود مسی جام قهرمانی جهان را بالا برد!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید باور این که تیمش قهرمان جام جهانی شده هنوز برایش دشوار است.

هنوز باورم نمی‌شود مسی جام قهرمانی جهان را بالا برد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین یک سال قبل در چنین روزی موفق شد با پیروزی برابر فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. 

آنها برای مدتی طولانی چشم‌انتظار این موفقیت بودند و آرزو داشتند که پس از دیه‌گو مارادونا باز هم بتوانند به چنین افتخاری دست پیدا کنند اما حتی زمانی که به فینال راه پیدا کرده بودند هم باز ناکام ماندند ولی این‌بار به این ناکامی پایان دادند. 

اسکالونی در گفت‌وگو با Laureus Spirit of Sport درباره لحظه بالا بردن جام توسط مسی اظهار داشت: «اینجا زمانی است که لئو جام را بالا می‌برد. این لحظه تاریخی است. من واقعا امیدوارم که دوباره تکرار شود اما هنوز گاهی باور نمی‌کنم که حقیقت داشته باشد. به نظرم واقعی نمی‌آید.

چون اگر به چهار یا پنج سال پیش که کار را شروع کردیم برگردم، شاید چنین چیزی در بهترین حالت در ذهنم بود اما در شرایطی که ما در آن قرار داشتیم، تصور کردنش هم دشوار بود. با وجود این که اعتماد زیادی به فرهنگ فوتبالی خودمان داشتم اما قهرمانی در جام جهانی کار بسیار دشواری است و ما آن را انجام دادیم.»

او درباره نقش مسی در تیم ملی آرژانتین گفت: «لئو سبک رهبری خودش را دارد. به عنوان کاپیتان رهبر خوبی است و هم تیمی‌هایش را با انگیزه پیش می‌برد. البته که الگوی بزرگی هم هست. او همیشه مثل یک دستیار به ما کمک کرده و مربی او بودن باعث افتخار است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها