کد خبر: 697755
تاریخ انتشار :

اختصاصی: آخرین خبر در مورد سرمربی تیم ملی والیبال

فدراسیون والیبال فعلا هیچ مذاکره جدی‌ای با گزینه‌های مطرح شده انجام نداده است.

اختصاصی: آخرین خبر در مورد سرمربی تیم ملی والیبال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از استعفای بهروز عطایی از هدایت تیم ملی والیبال ایران، بازار شایعات جایگزینی او داغ شد و هر روز یک مربی به تیم ملی والیبال لینک شد.

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و مشخص شدن سرپرست فدراسیون والیبال، وحید مرادی که در حال حاضر شخص اول فدراسیون والیبال است،  چهار گزینه روبرتو پیاتزا، توماس توتولو، سعید معروف و ولادمیر آلکنو را برای سرمربیگری تیم ملی مطرح کرد.

از چند روز گذشته خبرهایی از توافق نهایی فدراسیون والیبال با یکی از گزینه‌ها منتشر شد که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه خلاف آن را ثابت می‌کند.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزش سه این خبرها را شایعه خواند و تاکید کرد که هیچگونه توافقی با گزینه‌ها حاصل نشده است.

وی هر گونه مذاکره با گزینه‌های معرفی شده را پس از برگزاری کمیته فنی فدراسیون اعلام کرد و گفت فدراسیون قبل از برگزاری کمیته فنی هیچ گونه مذاکره‌ای نخواهد داشت.

با این توضیحات صریح وحید مرادی پس همچنان باید برای مشخص شدن سرمربی صبر کرد. البته فرصت در حال از دست رفتن است و باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال ایران را مشخص کرد. جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال به‌زودی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها