کد خبر: 697922
تاریخ انتشار :

آپدیت جدید فابریتزیو رومانو از انتقال بزرگ فوتبال ایران

خبرنگار مطرح ایتالیایی توضیحات جدیدی را در رابطه با انتقال احتمالی مهدی طارمی به اینتر ارائه داد.

 آپدیت جدید فابریتزیو رومانو از انتقال بزرگ فوتبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته اخبار و شایعات زیادی در رابطه با مهدی طارمی وجود داشت. حتی در مقطعی گفته شد که این ستاره فوتبال ایران در آستانه انتقال به فوتبال ایتالیا قرار گرفته و از علاقه دو باشگاه شهر میلان به این بازیکن صحبت شد.

با شروع فصل جدید رقابت‌های باشگاهی نه تنها از میزان این شایعات در رابطه با مهدی طارمی کم نشد بلکه حالا تقریباً هر هفته گمانه زنی تازه‌ای در رابطه با این ملی پوش ایرانی مطرح می‌شود. مشخصاً و بر اساس آنچه که رسانه‌های پرتغالی می‌گویند، طارمی علاقه زیادی به ترک پورتو و پیوستن به یک لیگ معتبرتر دارد و به نظر می‌رسد در این بین اینتر محتمل‌ترین گزینه برای او خواهد بود.

در هفته‌های اخیر شایعات در رابطه با انتقال احتمالی مهدی طارمی به اینتر اوج گرفته و حالا فابریتزیو رومانو جدیدترین آپدیت خود را در این رابطه ارائه داده است. این خبرنگار مطرح ایتالیایی در رابطه با این موضوع توییتی منتشر کرد و نوشت: "اینتر هنوز هم در حال تلاش برای جذب رایگان مهدی طارمی در ژوئن 2024 به عنوان بازیکن آزاد است چرا که پورتو قصد دارد این بازیکن را در ژانویه حفظ کند. اینتر تابستان گذشته نیز به دنبال جذب این بازیکن بود و حالا آنها برای فصل آینده این بازیکن را می‌خواهند‌."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها