کد خبر: 697938
تاریخ انتشار :

سرمربی یونانی گل گهر و فرصت رهایی از میانه جدول

ماریوس او زو نی دوس، سرمربی یونانی گل گهر، در بازی با استقلال چالشی جدی را تجربه می‌کند.

سرمربی یونانی  گل گهر و فرصت رهایی از میانه جدول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ماریوس اوزونیدوس، سرمربی یونانی گل‌گهر، فردا سومین بازی بزرگ خود در لیگ ایران را تجربه می‌کند و به مصاف استقلال خواهد رفت. او در دو تقابل بزرگ خود مقابل پرسپولیس و تراکتور شکست خورد و در دو هفته آینده باید به مصاف استقلال و سپاهان برود.

ماریوس با سبک مربیگری خاصی وارد لیگ ایران شد و تاثیر او روی ساختار گل‌گهر واضح است، ساختار دفاعی منظم و استفاده از بازیکنان فیزیکی در میانه و خط دفاعی و حضور بازیکنان سرعتی و تکنیکی در دو سمت کناری زمین راهکار این مربی یونانی برای کسب نتیجه است.

گل‌گهر در این فصل غیر از دیدار با هوادار که با نتیجه سه بر سه تساوی به پایان رسید در هیچکدام از مسابقات بیش از یک گل دریافت نکرده است تا نشان از این باشد که آنها فوتبال محتاطانه و برپایه ضدحمله را به نمایش می‌گذارند.

یکی دیگر از کارهای جالب اوزونیدیس استفاده از بازیکنان جوان در فاز هجومی این تیم است، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده و سعید سحرخیزان سه بازیکن جوان این تیم در خط حمله هستند که در اکثر مسابقات این تیم به میدان رفته‌اند و در مقابل در خط دفاعی و هافبک اغلب از بازیکنان باتجربه و فیزیکی استفاده کرده است.

سرمربی یونانی گل‌گهر در بازی با استقلال به مصاف تیم و مربی خواهد رفت که مثل خودش ساختار دفاعی قوی‌ای دارد و بازی فیزیکی و جنگنده را خوب بلد است، این شاید بزرگترین چالش اوزونیدوس باشد که در دیدار خانگی به مدیریت بازی و کسب نتیجه تساوی راضی باشد یا با برنامه ویژه‌ای به دنبال کسب 3 امتیاز این مسابقه باشد.

گل گهر در حال حاضر با 18 امتیاز از 12 مسابقه در رتبه 7 جدول حضور دارد و برای رسیدن به جایگاه بهتر باید در دو هفته پیش‌رو از سد دو مدعی قهرمانی استقلال و سپاهان عبور کند، این آزمون سختی برای این مربی یونانی خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها