کد خبر: 698055
تاریخ انتشار :

پوستر نساجی به مناسبت اولین حضور بانوان در وطنی

در بازی نساجی مقابل هوادار شرایط حضور بانوان علاقه‌مند به تیم نساجی فراهم شده است.

پوستر نساجی به مناسبت اولین حضور بانوان در وطنی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ ایران است که هواداران پرشوری در قائمشهر دارد. پس از اینکه از ابتدای این فصل برای استادیوم‌های واجد شرایط جایگاه بانوان در نظر گرفته شده بود، هواداران زن نساجی نیز به‌شدت مشتاق حضور در بازی‌های خانگی تیم‌شان بودند.

این اتفاق سرانجام در هفته چهاردهم لیگ برتر در روز میزبانی نساجی از هوادار رخ داد و بانوان علاقه‌مند به نساجی نیز امکان تهیه بلیت داشتند. این باشگاه برای این حضور تاریخی پوستری برای خوش‌آمدگویی به هواداران خانم طراحی کرد و نکاتی را در این خصوص نوشت.

این باشگاه نوشت: "طبق آخرین هماهنگی‌های به‌عمل آمده سکوی پشت نیمکت میهمان در ضلع شمالی ورزشگاه شهید وطنی، مختص این عزیزان است و درب ورودی آنها نیز از درب غربی ورزشگاه واقع در «خیابان جویبار» می‌باشد.

بانوان گرامی با در دست داشتن پرینت بلیت و الزاماً کارت ملی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند. همچنین تقاضا داریم بانوان فاقد بلیط به‌هیچ عنوان خود را به ورزشگاه نرسانند که از ورود آنها ممانعت به‌عمل می‌آید. امیدواریم در نخستین حضور بانوان در ورزشگاه شهید وطنی، شاهد پیروزی تیم نساجی باشیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها