کد خبر: 698062
تاریخ انتشار :

ساکت ترکیب مس رفسنجان را زیر و رو کرد!

ترکیب مس رفسنجان برای دیدار با استقلال خوزستان مشخص شد.

ساکت ترکیب مس رفسنجان را زیر و رو کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجانی 11 مرد منتخب خود را برای دیدار با استقلال خوزستان معرفی کرد.

بر این اساس در روزی حامد لک به دلیل محرومیت قادر به همراهی مس رفسنجان نیست، مطابق انتظار داوود نوشی صوفیانی سنگربان این تیم خواهد بود.

در خط دفاعی سرمربی مسی‌ها نسبت به بازی گذشته با ملوان دو تغییر ایجاد کرده و رای به نیمکت‌نشینی علی عدنان عراقی و مجید نصیری داده است. بر این اساس محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده و میثم تیموری خط دفاع سه نفره مس را تشکیل می‌دهند.

حسن جعفری به عنوان پیستون راست کار خواهد کرد و مهدی ترکمان هم در پست پیستون چپ به ترکیب اضافه شده است.

با توجه به محرومیت جلال‌الدین علی‌محمدی در خط هافبک مس نیز شاهد تغییراتی هستیم؛ جایی نیما انتظاری در ترکیب اصلی قرار گرفته و کنار فرشید باقری توپ خواهد زد.

همچنین محمدمهدی محبی نیز یک خط جلوتر رفته و به جای محمد خدابنده‌لو که امروز نیمکت‌نشین است کار خواهد کرد‌. او در کنار محسن آذرباد دو هافبک تهاجمی نارنجی‌پوشان هستند و پشت سجاد شهباززاده توپ خواهند زد.

ترکیب مس رفسنجان برای دیدار با استقلال خوزستان به شرح ذیل است:

داوود نوشی‌ صوفیانی، محمدنژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، مهدی ترکمان، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها