کد خبر: 698155
تاریخ انتشار :

فریادهای عجیب بر سر علیرضا حقیقی (عکس)

علیرضا حقیقی پس از گل نساجی با صحنه‌ای مواجه شد که در زندگی ورزشی مشابه اش را ندیده بود.

فریادهای عجیب بر سر علیرضا حقیقی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" بازگشت حقیقی به وطنی در کنار تکرار خاطرات شیرین گذشته و تشویق‌ها و واکنش‌های خوب، به نظر زخم‌های قدیمی را هم تازه کرد.

در دیدار نساجی و هوادار در ورزشگاه وطنی، هوادار با دو گل از حریف شمالی پیش بود و عملکرد بازیکنان و امیرمهدی جانملکی زیر انتقاد سکوها قرار داشت. مدافع نساجی در این فصل نه تنها حمایت چندانی از سوی هواداران ندیده بلکه چند مرتبه هدف شعارهای هواداران قرار گرفته است.

این انتقادها روی عملکرد جانملکی تاثیر جدی گذاشت تا اینکه بعد از اشتباهات منجر به گل و دریافت کارت قرمز، رحمتی بازوبند کاپیتانی نساجی را در دیدار مقابل استقلال خوزستان به او سپرد. اما جنس اتفاقات امروز جانملکی ریشه‌ای کمی عمیق‌تر داشت...

بعد از باز کردن دروازه هوادار جانملکی بالای سر حقیقی رفت و با مشت‌های گره کرده نزدیک صورت حقیقی شروع به فریاد زدن کرد. دروازه‌بان هوادار هم بعد از برخاستن با او برخورد کرد و بعد از این اتفاق جانملکی به روی زمین افتاد. در ادامه با وساطت داور و بازیکنان این غائله ختم بخیر شد.

البته داور فراموش نکرد که هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کند. اما احتمالاً ریشه نگهداری توپ بعد از گل نساجی توسط حقیقی، این رفتار مدافع سرخپوش بوده که به گل دوم نیز کشیده شد. دلیل اصلی این رفتار جانملکی احتمالاً به مصاحبه علیرضا بعد از جدا شدن او از نساجی برمی‌گردد. 

می‌شود زمان حضور حقیقی در  آن مصاحبه گفته بود: پیراهن نساجی برای بعضی‌ها گشاد است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها