کد خبر: 698197
تاریخ انتشار :

گزارش زنده: ملوان 0 - تراکتور 0

شاگردان تارتار و خمس به دنبال کسب پیروزی مقابل هم هستند.

گزارش زنده: ملوان 0 - تراکتور 0
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از شکست خانگی مقابل شمس‌آذر قزوین، در دیدار اخیرش برابر مس رفسنجان به یک برد شگفت انگیز خارج از خانه با نتیجه چهار بر یک رسید و امروز که میزبان تراکتور است، امید زیادی به برتری دارد تا بالاتر از پرسپولیس، در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار بگیرد، اما در آن سوی میدان سرخ پوشان تبریزی نیز نمی‌خواهند امتیاز از دست بدهند و تلاش می‌کنند با برد در این رقابت حساس 27 امتیازی شوند و شرایطی مشابه با سپاهان پیدا کنند و در رده سوم بایستند.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های ملوان و تراکتور را در همین صفحه دنبال کنید:

هفته سیزدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 1402/10/04 ؛ ساعت: 15

ورزشگاه: تختی انزلی

داوران: بیژن حیدری/ کمک‌ها: محمدرضا منصوری و هادی طوسی؛ داور چهارم: فرهاد امینی/ ناظر داوری: حسین نجاتی.

ملوان انزلی

‌ افشار صداقت، حامد نورمحمدی، ابوذر صفرزاده، آرمان اکوان، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

تراکتور

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، سید محمد حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده، آلوارو خیمنز و مهدی عبدی

سرمربی: پاکو خمس

دقایق حساس:

دقیقه 5: نزدیک بود روی اشتباه حسین پورحمیدی پس از ارسال قاضی پور، ملوان صاحب موقعیت جدی شود که گلر تراکتور توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 11: ضدحمله سریع تراکتور می توانست این تیم را به گل برساند، اما پاس در عرض خیمنز برای آلوز را مدافعان ملوان دفع کردند.

دقیقه 15: ارسال پدرام قاضی پور و ضربه سر اکوان را پورحمیدی در اختیار گرفت تا موقعیت جدی ملوان از دست برود.

دقیقه 35: مهدی عبدی فرصت عالی در محوطه جریمه ملوان داشت و می توانست گلزنی کند که شوت او قدرت و دقت کافی را نداشت و دفع شد.

دقیقه 35: ضد حمله سریع ملوان موقعیت خوبی برای این تیم به وجود آورد که شوت قاضی پور از بالای دروازه تراکتور رد شد.

دقیقه 40: ارسال زمینی از سمت راست زمین را قاضی پور می توانست تبدیل به گل کند که شوت او به تیرک عمودی دروازه تراکتور اصابت کرد و به سرعت برگشت تا ملوان با بدشانسی به گل نرسد.

دقیقه 41: حملات بی امان ملوانان را ابتدا رضا جعفری زد و در ریباند به پدرام قاضی پور رسید که شوت سرضرب و پای چپ این بازیکن را آقاسی به کرنر فرستاد.

دقیقه 42: کرنر به دست آمده برای ملوان در سمت چپ زمین و ارسال به محوطه جریمه را سلیمانی زد که ضربه سر او با اختلاف کم از کنار تیرک دروازه تراکتور رد شد.

اخطار

آلوارو خیمنز (27)

حامد نورمحمدی (32)، پدرام قاضی پور (39)

در حاشیه

ملوان با یک تغییر نسبت به بازی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان امروز برابر تراکتور در زمین حاضر شده و محمدرضا سلیمانی جای سهیل فداکار را گرفته است.

سید محمد حسینی، محمد نادری، آلوارو خیمنز و مهدی عبدی که در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان در ترکیب اولیه حضور نداشتند، امروز به جمع 11 نفر اصلی رسیده‌اند و جای شجاع خلیل‌زاده، سعید کریم‌آذر، صفا هادی و محمد قنبری را گرفته‌اند.

هواداران خانم ملوان هم مثل دیدارهای قبل در ورزشگاه تختی حضور دارند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند.

پاکو خمس، سرمربی تراکتور به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور ندارد.

علیرضا محمد، مربی ملوان انزلی در دقیقه 14 بخاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.

در دقیقه 15 و زمان ارسال پدرام قاضی پور، برخورد مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تراکتور اتفاق افتاد که بیژن حیدری چنین اعتقادی نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها