کد خبر: 698328
تاریخ انتشار :

هافبک سابق استقلال دوباره در لیگ یک

داوود سید عباسی به مدت یک نیم فصل هدایت بندر شهید عامری را در دست گرفت.

هافبک سابق استقلال دوباره در لیگ یک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، داود سیدعباسی هافبک میانی و کناری خلاق و تکنیکی دو دهه پیش استقلال تهران در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول بود که هدایت دریای بابل را قبول کرد. او در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب کرد اما در ادامه به دلیل مشکلات مالی باشگاه بابلی از سمت خود استعفا داد تا حضورش در راس کادر فنی دریای بابل بیش از 8 هفته طول نکشد.

سیدعباسی حالا با اعلام مدیریت باشگاه شاهین بندرعامری هدایت این تیم را در لیگ دسته اول عهده‌دار شده و باید برای حفظ تنها سهمیه استان بوشهر در این لیگ تلاش کند. 

شاهین بندرعامری که در میانه فصل به دلیل عدم انجام تعهدات مدیران باشگاه خلیج فارس ماهشهر بار دیگر امتیاز و مالکیت آن از استان خوزستان به استان بوشهر بازگشت، در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول اصلا شرایط خوبی ندارد و با کسب 10 امتیاز در رتبه آخر جدول 18 تیمی مسابقات قرار گرفته تا سیدعباسی کار راحتی برای حفظ این تیم در لیگ نداشته باشد.

البته پیروزی این تیم در هفته پایانی سبب شد تا اختلاف آنها با تیم‌های بالانشین بسیار کم شود و شاهینی‌ها با امیدواری زیاد و با سرمربی جدید کارشان را در نیم فصل دوم با سیدعباسی که در لیگ برتر هم در پدیده سابقه کار دارد، آغاز خواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها