کد خبر: 698361
تاریخ انتشار :

سپاهان به صدر جدول لیگ برتر بازگشت

با حکم کمیته استیناف امتیازات پرسپولیس و سپاهان بازگشت و سپاهان بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

سپاهان به صدر جدول لیگ برتر بازگشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، وقتی که رای کمیته انضباطی پس از شکایت 4 باشگاه استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان از باشگاه سپاهان در بامداد 22 شهریورماه اعلام شد، سپاهان مقتدرانه از 4 مسابقه قبلی خود که به ترتیب مقابل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن و پیکان برگزار شده بود، 12 امتیاز کسب کرده بود، اما با رای صادره شرایط نامناسبی در جدول رده‌بندی پیدا کرد.

با کسر 4 امتیاز سپاهان 8 امتیازی شد و در رتبه چهارم قرارگرفت. بالاتر از این تیم پرسپولیس، استقلال و آلومینیوم اراک حضور داشتند که به ترتیب 10، 9 و 9 امتیاز کسب کرده بودند. شاگردان مورایس در ادامه به دلیل بازی‌های عقب افتاده و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حتی تا رتبه نهم هم سقوط کردند ولی حالا بار دیگر در آستانه بازگشت به صدر و گرفتن جای استقلال بودند و در صورتی که روز پنج شنبه استقلال را شکست می‌دادند، این اتفاق برایشان رخ می‌داد.

جدول رقابت‌های لیگ برتر پیش از اعلام رای کمیته انضباطی و بازگرداندن امتیازهای سپاهان و پرسپولیس.

با این حال پیش از اینکه سپاهان بار دیگر خودش با کسب امتیاز در زمین مسابقه به صدر جدول تکیه بزند، این کمیته استیناف بود که با تغییر رای کمیته انضباطی 4 امتیاز را به سپاهان بازگرداند تا حالا آنها با 31 امتیاز جای استقلال را در صدر بگیرند و استقلال در رتبه دوم قرار بگیرد. اتفاقی که هواداران استقلال قطعا از آن ناراحت هستند، چرا که پس از چند هفته بودن در بام فوتبال ایران، حالا جایشان گرفته شده است.

پرسپولیس هم با بازگشت یک امتیاز توانست یک پله در جدول رده بندی صعود کند و جای تراکتور را بگیرد. اما حالا اختلاف امتیاز بیشتری را با صدر جدول که سپاهان است پیدا کرده و شانس به دست آوردن قهرمانی نیم فصل برای‌شان تقریبا غیرممکن شده است. آنها باید در نیمه دوم فصل به دنبال گرفتن رتبه اول جدول رده بندی باشند.

البته که تراکتور هم از بازگشت حکم کمیته انضباطی متضرر شد و حالا هم اختلافش با صدر بیشتر شده و هم رتبه سومی‌اش از دست رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها