کد خبر: 698525
تاریخ انتشار :

تیم هفته: یکی دو پای ثابت و چند نام غیرمنتظره

نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه به پایان رسید.

تیم هفته: یکی دو پای ثابت و چند نام غیرمنتظره
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه برگزار شد. حالا مطابق روال اینجا تیم منتخب هفته والیبال ایران را معرفی کردیم. نکته حائز اهمیت اینکه مثل هر هفته چند بازیکن دیگر نیز می‌توانستند در تیم منتخب حضور داشته باشند اما به دلیل محدودیت این موضوع امکان‌پذیر نیست.

لیبرو: موسی سخاوی (چادر ملو اردکان)

موسی سخاوی لیبروی، گنبدی تیم چادر ملو اردکان، در دریافت و توپ‌گیری بی‌نقص عمل کرد و تلاش‌های او در کنار حمزه زرینی یک برد را به حساب شاگردان کامبیز یعقوبی واریز کرد.

پاسور: سجاد سیفی‌نیا (پاس گرگان)

پاسور ارومیه‌ای تیم پاس گرگان بازیکن شاخص این تیم در برابر طبیعت اسلامشهر بود تا روز درخشانی را در هفته پایانی نیم فصل از خود به نمایش بگذارد. متین احمدی، سرعتی‌زن این تیم، هم عملکرد خوبی داشت.

دریافت‌کننده اول: پوریا حسین‌خانزاده (فولاد سیرجان ایرانیان)

بهترین بازیکن این روزهای لیگ‌ برتر والیبال ایران کسی نیست جز پوریا حسین‌خانزاده که باز هم گل کاشت و با کسب بیست و سه امتیاز نقش اساسی در پیروزی فولاد سیرجان برابر شهرداری گنبد داشت.

دریافت‌کننده دوم: عثمان فریاد (هورسان رامسر)

ستاره پاکستانی هورسان رامسر یکی از بهترین‌های لیگ‌ به شمار می‌رود. او در بازی با گیتی پسند اصفهان با بیست هفت امتیاز بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. او حالا مشتری‌های زیادی دارد.

قطر پاسور: جواد حسین‌آبادی (مس رفسنجان)

تاثیرگذارترین بازیکن مس رفسنجان در بازی با ایفاسرام اردکان کسی نبود جز جواد حسین‌آبادی که با کسب بیست و پنج امتیاز در سه ست عملکردی بی‌نظیر را از خود بر جای گذاشت. شاید این بازی مسابقه آخر او برای مس رفسنجان باشد و در نیم فصل دوم به تیمی دیگر برود.

سرعتی‌زن اول: علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی (پیکان تهران)

تیم پیکان تهران که در یک بازی سنگین تیم شهرداری ارومیه را شکست داد، چند بازیکن شاخص داشت که یکی از آنها ستاره این هفته‌های آنها علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی بود که با کسب هفده امتیاز در کنار علی شفیعی و سعید رنجبر نقش اساسی در پیروزی تیمش داشت.

سرعتی‌زن دوم: متین احمدی (پاس گرگان)

سرعتی‌زن باشگاه پاس گرگان، متین احمدی با کسب دوازده امتیاز در برابر طبیعت اسلامشهر یکی از بهترین سرعتی‌زن‌های هفته سیزدهم لیگ‌ برتر والیبال ایران بود.

سرمربی هفته: آرش صادقیانی (هورسان رامسر)

علی‌رغم اینکه آرش صادقیانی از اواسط فصل به تیم هورسان رامسر پیوست ولی توانست خیلی زود کنترل تیم را در دست بگیرد و حالا با پیروزی‌های خوبی که به دست آورده، هورسان را به رتبه دوم جدول رسانده است.

تیم هفته: مس رفسنجان

مس رفسنجان با پیروزی مقتدرانه‌ای که برابر ایفا سرام اردکان یکی از مدعیان قهرمانی داشت به عنوان تیم هفته انتخاب می‌شود. شاگردان محمد محمدکاظم در این دیدار فراتر از انتظار ظاهر شدند.

بازیکن هفته: جواد حسین‌آبادی (مس رفسنجان)

لژیونر هفته: علی‌اصغر مجرد (راپید بخارست رومانی)

سرعتی‌زن ایرانی راپید بخارست در بازی آخر تیمش بسیار خوب ظاهر شد و با کسب دوازده امتیاز یکی از بهترین‌ها بود. او حتی در این دیدار از امیر غفور قطر پاسور و هم‌تیمی خود بیشتر امتیاز کسب کرد تا این بار او در تیم هفته قرار بگیرد. البته نباید از عملکرد فوق‌العاده بردیا سعادت در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال ترکیه نیز به سادگی عبور کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها