کد خبر: 698561
تاریخ انتشار :

حضور ایران در فینال آسیا به ضرر سپاهان است!

شاید عجیب به نظر برسد، ولی حضور ایران در فینال جام ملت‌های آسیا، به ضرر سپاهان خواهد بود.

حضور ایران در فینال آسیا به ضرر سپاهان است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار شد که طی آن، سپاهان باید در دشوارترین قرعه ممکن، با یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال آسیا روبرو شود. الهلال که تا به امروز در 19 مسابقه پشت سر هم به پیروزی رسیده و هنوز در این فصل شکستی را متحمل نشده، برابر شاگردان مورایس قرار می‌گیرد.

هنوز تاریخ دقیق مسابقات اعلام نشده، ولی بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ‌های 12 و 13 فوریه (23 و 24 بهمن) برگزار می‌شود. بازی‌های دور برگشت نیز در تاریخ‌های 19 و 20 فوریه (30 بهمن و اول اسفند) به انجام خواهند رسید.

اما این برنامه اعلام‌شده اصلا به مذاق تیم‌های مطرح قاره که ملی پوشان زیادی در تیم‌های ملی دارند، خوش نمی‌آید. چرا که فینال جام ملت‌های آسیا برای تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) برنامه‌ریزی شده است و این می‌تواند مشکلات زیادی را برای تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی ایجاد کند.

به طور مثال چنانچه ایران بتواند در فینال جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند، آنگاه ملی‌پوشان سپاهانی تنها 2 تا 3 روز بعد باید در دیدار حساس و مهم برابر الهلال به میدان بروند. اتفاقی که اصلا باب میل زردپوشان اصفهانی و ژوزه مورایس نخواهد بود.

انتظار می‌رود حداقل چهار و حتی پنج بازیکن از سپاهان در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار بگیرند. پیام نیازمند، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی و شهریار مغانلو نفراتی هستند که احتمالا به همراه تیم ملی راهی قطر شوند.

در نتیجه با صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا، سپاهان در بهترین حالت، کمتر از 48 ساعت تا پیش از برگزاری دیدار برابر الهلال، می‌تواند این بازیکنان را در اختیار داشته باشد که این موضوع نیز از برنامه‌ریزی‌های عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیاست که قصد دارد بازی‌های مرحله یک هشتم را تنها 48 ساعت پس از فینال جام ملت‌های آسیا برگزار کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها