کد خبر: 698746
تاریخ انتشار :

اختصاصی: لیست جذاب پرسپولیس در پنجره زمستانی

سرمربی پرسپولیس پیش از عزیمت تیمش به رفسنجان لیست مدنظر خود برای پنجره زمستانی را به افشین پیروانی داد تا در اختیار باشگاه و مدیران تیم قرار دهد.

 اختصاصی: لیست جذاب پرسپولیس در پنجره زمستانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی برای تقویت تیمش در پنجره زمستانی چشم به نقل و انتقلاتی دوخته که باید دید مدیران این تیم از پس توافق با نفرات مدنظرش برخواهند آمد یا خیر.

دقایقی پیش سرمربی پرسپولیس لیست مدنظر خود برای ورود و خروج نقل و انتقالات زمستانی را در اختیار افشین پیروانی مدیر این تیم قرار داد تا در اختیار باشگاه قرار دهد و پروسه مذاکره با این نفرات دنبال شود.

هواداران پرسپولیس البته خاطره خوشی از آخرین باری که مدیر این تیم در پنجره نقل و انتقالاتی اقدام کرد دارند. افشین پیروانی در فصل 2020 که سرخپوشان تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفته بودند، ماموریت مذاکره مستقیم با نفرات مدنظر یحیی گل محمدی را عهده‌دار بود که در آن مقطع این تیم موفق شد در پروسه زودهنگام توافق با سعید آقایی، حامد لک، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، میلاد سرلک، علی شجاعی، عیسی آل کثیر و... را جذب کرده و بلافاصله راهی قطر شدند و با عبور از مرحله گروهی در ادامه تا فینال آسیا پیش رفتند. اکنون نیز افشین پیروانی این ماموریت را عهده‌دار شده و لیست مدنظر یحیی گل محمدی را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده و باید دید اینبار سرنوشت برای سرخ‌ها در ادامه فصل به چه شکل پیش خواهد رفت.

پورعلی گنجی و سلمانی از لیست خارج شوند

اولین اقدام نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پنجره زمستانی خروج دو ستاره مصدوم این تیم خواهد بود. مرتضی پورعلی گنجی به عنوان مدافع ملی‌پوش و تاثیرگذار این تیم در اتفاقی دردناک در جدال تیم ملی دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی شده و بعد از عمل جراحی اکنون دوران نقاهت خود را دنبال می‌کند. با این حال باشگاه پرسپولیس برای خالی کردن لیست خود و با توجه به مدت زمان دوری طولانی‌مدت این بازیکن بدشانس که در صورت سلامتی قطعا یکی از نفرات حاضر در جام ملت‌ها نیز محسوب می‌شد، مجبور به خروج نامش از لیست تا پایان فصل خواهد کرد.

بازیکن بعدی نیز یاسین سلمانی خواهد بود؛ او نیز بعد از انتقال به پرسپولیس توانسته بود نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و می‌توانست بازیکنی تاثیرگذار در ادامه مسیر برای این تیم قلمداد شود که با بدشانسی دچار آسیب دیدگی رباط شد. سلمانی نیز به واسطه مدت زمان طولانی دوری از شرایط بازی، از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد.

سرلک و عمری در انتظار نظام وظیفه

دو بازیکن دیگری که یحیی گل محمدی نام آنها را به باشگاه اعلام کرده میلاد سرلک و محمد عمری است. البته این دو بازیکن همچنان در انتظار تصمیم نهایی نظام وظیفه هستند تا وضعیت حضورشان در تیم نظامی (ملوان بندرانزلی) برای نیم فصل دوم مشخص شود.

با توجه به تعداد زیاد بازیکنان مشمول، تیم‌های لیگ برتری در تعامل با فدراسیون و نظام وظیفه در تلاش هستند، موعد اعزام بازیکنان را به پایان فصل موکول کنند. با این حال همچنان این وضعیت نامشخص است و احتمال اینکه آنها به خدمت سربازی اعزام شوند بیشتر است و با این تفاسیر باید جدایی میلاد سرلک و همچنین محمد عمری را با احتمال زیاد در نظر گرفت.

در انتظار توافق‌های جذاب با چهار بازیکن

سرمربی پرسپولیس در لیست اولیه خود نام چهار بازیکن را به باشگاه و مدیران این تیم اعلام کرده است. اولویت اولیه یحیی گل محمدی بازیکنان داخلی است و این چیزی است که گفته می‌شود در لیست سرمربی سرخ‌ها لحاظ شده است. توجه به بخش تهاجمی تیم و جایی که در نیم فصل اول بیشتر از هر چیزی ذهن کادرفنی و البته هواداران را درگیر کرده، در این لیست دیده می‌شود. با این حال مسلما چالش بزرگ رضا درویش و دیگر مدیران پرسپولیس این خواهد بود که قادر به توافق با باشگاه‌هایی باشند که این بازیکنان تحت قرارداد آنها هستند. باید دید درویش که در فصل گذشته خصوصا با حضوری قدرتمند در نقل و انتقالات به محبوبیتی بالا بین هواداران دست یافته بود، اینبار نیز قادر خواهد بود این مهم را برای یحیی گل محمدی به سرانجام برساند یا خیر. خصوصا اینکه او بعد از اتفاقات ابتدای فصل و ماجرای قانون سقف قرارداد، طی روزهای اخیر مدعی شده بود بحث سقف قرارداد دیگر مدنظر این باشگاه قرار نخواهد گرفت و آنها با قدرت برای تقویت تیم در تلاش خواهند بود.

یورگن لوکادیا برعهده باشگاه

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس و ابراز تمایل یحیی گل محمدی برای بازگشت لوکادیا، مذاکرات با این مهاجم هلندی ادامه خواهد داشت. هرچند باشگاه پرسپولیس و حتی سرمربی این تیم، امید چندانی به این مهاجم و توافق دوباره با وی ندارند. با این حال در صورتی که در ادامه این مذاکرات به نتیجه برسد، یحیی از آن نیز استقبال خواهد کرد.

در حال حاضر نام بازیکن خارجی در لیست اولیه یحیی گل محمدی قرار ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها