کد خبر: 698831
تاریخ انتشار :

امباپه نمی‌خواهد با آنجلوتی کار کند!

کی لیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در حاشیه مراسم گلوب ساکر در دبی با اظهارنظری یک بار دیگر از رئال مادرید دور شد.

امباپه نمی‌خواهد با آنجلوتی کار کند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک داستان پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید پر جر و بحث‌ترین داستان نقل و انتقالاتی تاریخ فوتبال بوده است. از تابستان دو سال قبل تا به امروز شاید هفته‌ای سپری نشده باشد که در آن در مورد این انتقال صحبتی در رسانه‌های جهان درج نشود.

اقدامات خود امباپه هم یکی از عواملی است که بر همه این شایعه‌ها تاثیر میگذارد. او بارها با اقداماتی در شبکه‌های احتماعی یا در زمین فوتبال، تمایلش را به ادامه همکاری و تاریخ سازی با پاری سن ژرمن نشان داده است و در بسیاری موارد کاملا برعکس عمل کرده است تا بازار شایعه‌های پیوستنش به رئال را داغ کند.

در یکی از اقدامات اخیر، او که در تعطیلات ژانویه لیگ یک فرانسه به سر می برد، در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در دبی برای پاسخ دادن به چند سوال سرگرم کننده توسط خبرنگار گلوب ساکر فراخوانده شد. این خبرنگار در ابتدا از او پرسید که دوست دارد در آینده با چه مربی‌ای کار کند؟ امباپه چند ثانیه به فکر فرو رفت. خبرنگار به او گفت: "بگذار کمکت کنم. مثلا کارلو آنچلوتی؟" امباپه با شنیدن این حرف خندید و خیلی سریع و قاطع گفت: "نهههه!"

این ویدیو کوتاه از او در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است و بسیاری این حرف او را یک سند محکم برای عدم تمایلش به پیوستن به رئال در نظر گرفته‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها