کد خبر: 698977
تاریخ انتشار :

خشم ژاوی: تبعید ستاره بارسلونا به نیمکت

ژوائو فلیکس بعد از نمایش ضعیفش برابر آل مر یا و تعویض بین دو نیمه، در بازی بعدی برابر لاس پال ماس کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

خشم ژاوی: تبعید ستاره بارسلونا به نیمکت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز نمی خواهد نمایش بد بارسا مقابل آلمریا تکرار شود. نیمه اول آن بازی، بدترین نیمه از زمانی بود که او هدایت بارسا را بر عهده گرفته است. دو بازیکن اولین کسانی بودند که به خاطر آن نمایش بد زیر سوال رفتند: ژوائو فلیکس و کریستنسن. 

پیش از این مربی عصبانیت خود را در داخل رختکن با شدیدترین شکل ممکن نشان داد و در آن بازیکنان را متهم به ندویدن و سستی در میدان کرد. بارسا در نیمه دوم واکنش نشان داد و توانست با گل دقایق پایانی سرخی روبرتو 3-2 برنده شود.

بازی بعدی بارسا پنجشنبه برابر لاس پالماس خواهد بود که می تواند بازی تنبیهی برای یکی دو بازیکن باشد.

طبق ادعای آاس، ژاوی قصد دارد تغییرات اساسی در ترکیب اصلی تیم ایجاد کند. یکی از قربانیان اصلی نیز ژوائو فلیکس خواهد بود. عملکرد او پس از نمایش مقابل اتلتیکو به طرز نگران کننده ای افت کرده و احتمالا بعد از 15 بازی متوالی که فیکس بوده، نیمکت نشین خواهد شد. 

قرار است فران تورس که در کارهای دفاعی مشارکت بیشتری دارد، جای فلیکس بازی کند. این می تواند شرایط ژوائو را تغییر دهد. نباید فراموش کنیم که او قرضی از اتلتیکو برای بارسا بازی می کند و در قرارداد او بند خرید نیز وجود ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها