کد خبر: 699015
تاریخ انتشار :

کارشناسی دو صحنه جنجالی داوری سپاهان

شمس آذر در دیداری با صحنه‌های مشکوک داوری موفق شد سپاهان را شکست دهد.

کارشناسی دو صحنه جنجالی داوری سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای شمس‌آذر و سپاهان در حالی با تک گل تیم میزبان دنبال می‌شود که در آخرین دقایق این بازی گل رضا اسدی باعث شد تا شاگردان مورایس به بازی برگردند اما یک لحظه بعد از گل، پرچم محمدرضا منصوری، این گل را مردود کرد.

محمدرضا منصوری که کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران و از بازماندگان تیم علیرضا فغانی محسوب می‌شود، در حالی این صحنه را آفساید گرفت که تصاویر آهسته نشان از تصمیم کاملا مشکوک و شاید اشتباه داشت.

همچنین در آخرین دقایق بازی برخورد مدافع شمس‌آذر با شهریار مغانلو در محوطه جریمه، خطا به سود شمس‌آذر تشخیص داده شد که این صحنه هم اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی سپاهان را به دنبال داشت و آنها معتقد بودند که باید در این صحنه خطای پنالتی گرفته شود.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کرده‌اند که در ادامه می‌خوانید:

گل مردود تیم سپاهان (دقیقه ۹۰+۱ - مشکوک به ادامه بازی)

❌ محمدحسین ترابیان: بازیکن مهاجم از پشت مدافع و خارج از آفساید توپ برگشتی از برخورد به تیر دروازه را با بدن تبدیل به گل می‌کند. گل در وضعیت سالم به ثمر رسید.

❌ بابک وسیله‌بر: مهاجم در وضعیت آفساید قرار نداشت، پس ادامه بازی و گل سالم بود.

❌ حیدر سلیمانی: محمدرضا منصوری به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد زیرا پس از برخورد شوت میلاد زکی‌پور به تیر دروازه و ریباند آن، رضا اسدی که با سینه توپ را درون دروازه قرار داد در وضعیت آفساید نبود.

برخورد مغانلو و مدافع شمس‌آذر (دقیقه ۹۰+۹ - مشکوک به پنالتی)

✅ حیدر سلیمانی: به نظرم اول مغانلو دست روی شانه مهاجم گذاشت و خطای مغانلو بود. در ادامه هم مدافع و مهاجم همدیگر را گرفتند و به سمت توپ رفتند که خطا همزمان بود؛ در این مدافع توصیه این است که خطا را به نفع مدافع بگیری.

بروزرسانی می‌شود

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها