کد خبر: 699128
تاریخ انتشار :

آذر باد: پرسپولیس ما را از بحران خارج کرد

کاپیتان مس رفسنجان می‌گوید این تیم برای کسب سه امتیاز و خروج از بحران وارد بازی با پرسپولیس شده بود.

آذر باد: پرسپولیس ما را از بحران خارج کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان پس از پنج شکست متوالی روز گذشته موفق شد یک امتیاز از دیدار برابر پرسپولیس کسب کند تا به روند ناکامی خود پایان بدهد و با ۱۵ امتیاز و در رتبه دهم جدول وارد تعطیلات نیم فصل لیگ برتر شود.

محسن آذرباد، کاپیتان نارنجی‌ها، درباره این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بعد از ۵ باخت، فشار روحی روانی بالایی روی بازیکنان و باشگاه بود و استرس بین بچه‌ها وجود داشت. ما هیچوقت پنج باخت متوالی را تجربه نکرده بودیم و شرایط خیلی سخت بود و خیلی اذیت شدیم. پرسپولیس تیم بسیار خوی و بزرگی است و نیاز به تعریف من ندارد، اما ما عزم‌مان را جزم کرده بودیم که امتیاز کامل بگیریم و از این شرایط خارج شویم. متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز بگیریم، اما نکته امیدوارکننده این است که یک امتیاز گرفتیم تا از این شرایط بحرانی خارج شویم.

او در خصوص داوری این مسابقه و گل مشکوک به آفساید پرسپولیس عنوان کرد: از زاویه‌ای که من دیدم، صددرصد آفساید بود و کمک داور می‌توانست آفساید اعلام کند، اما نکرد و گل را خوردیم. در صحنه‌ای هم که خود من حرکت کردم، دو متر بیرون از آفساید بودم و در موقعیت تک به تک قرار داشتم. آن موقعیت می‌توانست روند بازی را تغییر بدهد اما همه اینها حاصل عدم استفاده از VAR است؛ شاید این هفته داوری به ضرر ما باشد و هفته بعد به نفع ما اما در مجموع وجود VAR خیلی مفیدتر است و کمک می‌کند حق تیمی ضایع نشود.

آذرباد درباره عملکرد خوب مس در این مسابقه گفت: ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم اما این بازی پخش سراسری بود و بیشتر دیده شد.‌ تیم ما از نظر مهره و تاکتیک بسیار خوب است و امیدوارم تیم در نیم فصل تقویت شود و روند بهتری داشته باشد.

او با اشاره به نتایج مس در هفته‌های گذشته گفت: تیم ما بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد که سابقه بازی در تیم‌های بزرگ را هم دارند، اما وقتی تیمی وارد بحران می‌شود، دیگر تفاوتی ندارد که مربی و بازیکنان چه کسانی هستند و ناخودآگاه استرس بر تیم حاکم می‌شود. در این شرایط تنها چیزی که مهم است این است که به هر نحوی از بحران خارج شوی.

کاپیتان مس در پایان اظهار داشت: در هر صورت تیم ما در تمام این مدت خوب بود و فوتبال خوبی بازی می‌کرد، اما بدشانسی می‌آورد؛ خدا را شکر توانستیم از این شرایط خارج شویم. البته هنوز هم شرایط‌مان خوب نیست اما همین که از آن روند خارج شدیم، امیدوارکننده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها