کد خبر: 699183
تاریخ انتشار :

لیست خرید یحیی پنج بازیکن دارد

با وجود استعفای یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس پیگیر جذب لیست خرید زمستانی او ست.

لیست خرید یحیی پنج بازیکن دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی دو روز قبل از آخرین مسابقه تیمش در نیم فصل لیگ برتر فهرست خرید زمستانی خود را از طریق افشین پیروانی برای باشگاه خود فرستاد.

لیست خرید یحیی گل‌محمدی شامل 5 بازیکن جدید در پست‌های مختلف است که باید دید درویش و همکارانش چند نفر از این لیست را به خدمت خواهد گرفت.

یحیی گل‌محمدی در پست‌های مدافع میانی، مدافع چپ، هافبک مرکزی، وینگر و مهاجم درخواست خرید بازیکن داده و قصد دارد در این پست‌ها تیم خود را تقویت کند.

گل‌محمدی در دفاع میانی پورعلی‌گنجی را به دلیل مصدومیت از دست داده و بحث خارج کردن نام او از فهرست جدی است. او برای این پست چهار بازیکن تاپ می‌خواهد و حتما باید کنار فرجی، گولسیانی و کنعانی‌زادگان که این فصل نوسان داشته‌اند یک مدافع مرکزی ایده‌آل جذب کند.

در دفاع چپ با وجود علی نعمتی و محمدمهدی احمدی او دنبال یک گزینه جدید است. در هافبک میانی با سرباز شدن میلاد سرلک او دنبال هافبکی می‌گردد که خصوصیات تدافعی و بازیسازی و ارتباط بین خطوط را به خدمت بگیرد. همچنین با در نظر گرفتن ناکارآمدی سعید صادقی و نوسان مهدی ترابی و البته احتمال جدایی محمد عمری، دنبال یک وینگر توانمند هم می‌گردد.

در خط حمله نیز با وجود آمار نسبتا قابل قبول شهاب زاهدی در گلزنی و البته حضور نبیل باهویی، جذب یک مهاجم نوک کارآمد در اولویت خریدهای زمستانی است که باید دید باشگاه پرسپولیس تا چه حد در این راه موفق خواهد بود و آیا اصلا گل‌محمدی در راس کادر فنی باقی خواهد ماند که پیگیر این لیست باشد و باشگاه برای تحقق خواسته او تلاش کند یا نه.

جالب اینکه از سه روز قبل حرکت اولیه مدیریت باشگاه پرسپولیس برای پیگیری مقدمات جذب این بازیکنان آغاز شده اما با توجه به استعفای ناگهانی گل‌محمدی کل این ماجرا را تحت تاثیر قرار داده است.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس در تابستان اخیر و در فصل نقل و انتقالات تنها موفق به جذب مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان ، شهاب زاهدی و نبیل باهویی شد و باید دید در نقل و انتقالات زمستانی قادر خواهد بود عملکردی بهتر از تابستان داشته باشد یا نه.

یحیی گل‌محمدی در آخرین مصاحبه خود یکی از دلایل استعفایش را شکست در نقل و انتقالات اعلام کرده و گفت هیچ اتفاق دلگرم کننده‌ای از سوی باشگاه ندیده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها