کد خبر: 699522
تاریخ انتشار :

تیم هفته: یک سری آشنا و چند سورپرایز

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه به پایان رسید.

تیم هفته: یک سری آشنا و چند سورپرایز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران نیز به پایان رسید و مطابق رسمی که در این فصل آغاز شده تیم منتخب این هفته از مسابقات را در ورزش سه انتخاب کرده‌ایم.

پاسور: مصطفی رئیسیان- گیتی‌پسند

گیتی‌پسند در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال به یک برد بدون حرف و حدیث در خانه شهرداری ارومیه دست یافت. یکی از مهمترین دلایل این پیروزی پاسور تیم اصفهانی بود. مصطفی رئیسیان با تقسیم پاس عالی خود توانست در تیم منتخب هفته ورزش سه جای بگیرد.

دریافت‌کننده اول: علی حق‌پرست- ایفاسرام

دریافت‌کننده‌ قدرتی ایفاسرام اردکان در جریان پیروزی این تیم مقابل شهرداری گنبد عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با کسب ٢۴ امتیاز نقش بسیار مهمی را در برد ارزشمند تیمش ایفا کرد تا در تیم منتخب هفته قرار بگیرد.

دریافت‌کننده دوم: علیرضا عبدالحمیدی- پیکان 

پیکان تهران در ادامه روند خوب خود موفق شد به یک برد بسیار مهم دست پیدا کند. علیرضا عبدالحمیدی بازیکن تازه‌وارد پیکان یکی از بهترین‌های تیمش بود و چه در دریافت و چه در حمله عملکرد کم‌نوسانی داشت تا در تیم هفته جای بگیرد.

سرعتی‌زن اول: محمد ولی‌زاده- شهداب

ستاره ملی‌پوش شهداب یزد دوباره به همان بازیکنی تبدیل شده که همه انتظارش را داشتند. ولی‌زاده در جریان پیروزی سه بر صفر مدافع عنوان قهرمانی مقابل سایپا موفق به کسب ١٠ امتیاز شد و در دفاع و حمله عملکرد کم‌نقصی داشت.

سرعتی‌زن دوم: متین احمدی- پاس گرگان

پاس گرگان در ادامه روند فوق‌العاده خود طی هفته‌های اخیر این بار در مشهد نیان الکترونیک را از پیش رو برداشت. متین احمدی در این مسابقه یکی از بهترین‌های میدان بود و موفق شد ١٣ امتیاز کسب کند تا نقش پر رنگی در برد ارزشمند پاسی‌ها ایفا کرده باشد.

قطر پاسور: جواد حسین‌آبادی- مس رفسنجان

اگرچه رادوسلاو پاراپانوف عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب شهداب یزد داشت، اما بهترین بازیکن این هفته در پست قطر پاسور جواد حسین‌آبادی از مس رفسنجان بود که در چهار ست برای تیمش ٢٧ امتیاز کسب کرد و به نوعی یک تنه برد ارزشمند تیمش مقابل طبیعت را رقم زد.

برو: مهدی مرندی- فولاد سیرجان

فولاد سیرجان در ادامه روند فوق العاده خود تحت هدایت بهروز عطایی موفق شد مقابل تیم دوم جدول یعنی هورسان رامسر به یک برد قاطعانه دست پیدا کند. مهدی مرندی در این بازی یکی از بهترین‌های میدان بود و با دریافت‌های مطمئن خود به پیروزی تیمش کمک زیادی کرد.

سرمربی هفته: بهروز عطایی- فولاد سیرجان

دیدار دو تیم هورسان رامسر و فولاد سیرجان حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران بود که در نهایت با برد قاطع تیم صدرنشین به پایان رسید. این پیروزی مهم و قاطع باعث شد که بهروز عطایی به عنوان سرمربی هفته لیگ برتر والیبال انتخاب شود.

بازیکن هفته: علی‌ حق‌پرست- ایفاسرام

تیم هفته: فولاد سیرجان

لژیونر هفته: میلاد عبادی‌پور- اورال اوفا

بعد از شروع کابوس‌وار در لیگ روسیه تیم میلاد عبادی‌پور حالا روی دور افتاده است. آنها اخیرا زنیت و بلگوری را شکست دادند تا اوضاع خود در جدول روسیه را بهبود بخشیده باشند. در هر دو بازی میلاد عبادی‌پور یکی از بهترین‌های اورال اوفا بود تا نشان دهد دوباره به روزهای اوج خود بازگشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها