کد خبر: 699656
تاریخ انتشار :

خرید سپاهان با این بازی اروپایی می‌شود!

علی جاسم با توجه به خلاقیت و توانایی‌ای که دارد مورد توجه بسیاری از استعداد یاب‌های فوتبالی قرار گرفته و حال یورگن کلینزمن به تعریف از او پرداخته است.

خرید سپاهان با این بازی اروپایی می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روزهایی که سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رفت، مورایس با وجود داشتن نیمکت سنگین، باز هم به دنبال بازیکن بوده است. گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که سپاهان به عنوان نماینده ایران در آن حضور داشت، تحت تأثیر درخشش یک ستاره قرار گرفت.

در بازی سپاهان و نیروی هوایی عراق، علی جاسم، وینگر 19 ساله ملی‌پوش نیروی هوایی عراق، دل مورایس را برد تا در اولین فرصت ممکن او از مسئولان سپاهان خواهان جذب علی جاسم شود. جاسم که درخشش خود را از بازی افتتاحیه مقابل سپاهان در اربیل آغاز کرد و در جریان تساوی 2 بر 2 دبل کرد، در مصاف با الاتحاد و آلمالیق هم موفق به گلزنی شد تا با وجود بازماندن عراقی‌ها از صعود به مرحله بعدی، نام علی جاسم بر سر زبان‌ها بیفتد و چندین تیم به دنبال او باشند.

چشم مورایس از همان بازی ابتدایی فصل علی جاسم را گرفت و او از مدیران باشگاه خواسته که او را جذب کنند. این موضوعی بود که منوچهر نیکفر آن را تأیید و اعلام می‌کند که باشگاه سپاهان مذاکرات را برای جذب این بازیکن آغاز کرده و آنها امیدوارند بزودی این بازیکن در پنجره زمستانی شاگرد مورایس شود. اما منوچهر نیکفر مدیرعامل جدید سپاهان و همکاران او در هیأت مدیره باشگاه کار آسانی ندارند و باید با چند باشگاه حوزه خلیج‌فارس و چند باشگاه اروپایی برای جذب او رقابت کنند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه سپاهان که در پنجره زمستانی مجبور به خارج کردن چند بازیکن از لیست و تقویت تیم بر اساس خواسته‌های مورایس هستند، چه عملکردی در این حوزه خواهند داشت و آیا می‌توانند به مانند سال‌های گذشته که عماد رضا ستاره این تیم بود، شرایط حضور یک ستاره دیگر عراقی را در فوتبال ایران فراهم کنند یا خیر. سپاهان در جذب بازیکنان خوبی خارجی به خصوص از عراق تجربه خوبی دارد و البته با توجه به شرایط مالی این تیم، بازیکنان عراقی هم تجربه خوبی از حضور در سپاهان دارند. به طور حتم با پیشنهاد سپاهان به علی جاسم، این بازیکن از بازیکنان قدیمی عراق مشاوره خواهد گرفت که این می‌تواند به نفع سپاهان باشد.

حال او در بازی دیروز عراق مقابل کره جنوبی برای آماده‌سازی در راه جام ملت‌های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با یک اتفاق مهم همراه بود. کره این بازی را یک بر صفر پیروز شد، اما نکته مهم درخشش علی جاسم بود؛ بازیکنی که با جایگیری مناسب و تکنیک خود می‌توانست در مقابل کره جنوبی پیش‌دستی کند و گلزنی کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به تیرک خورد.

در پایان کلینزمن، سرمربی آلمانی کره جنوبی، به تعریف و تمجید از جاسم پرداخت و مدعی شد او باید در لیگ‌های اروپایی بازی کند. او در گفت‌وگوی مطبوعاتی اظهار داشت: نام جاسم را قبل از بازی به خاطر داشتم. عملکرد خوبی داشت و این درخشش از او با توجه به شناختی که داشتیم پیش‌بینی می‌شد. آرزو دارم او را روزی در فوتبال اروپا ببینم!

حال باید دید این جوان نوزده ساله عراقی در مسیر پیش‌روی خود کدام مسیر را انتخاب می‌کند؛ آغازی ماجراجویی برای درخشش در اروپا یا سفر به خاورمیانه کشورهای نزدیک به عراق.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها