کد خبر: 699772
تاریخ انتشار :

انصاری‌فرد: از روز اول باید نشان دهیم قهرمانی می‌خواهیم

مهاجم باتجربه تیم ملی با امیدواری زیادی نسبت به عملکرد تیم در قطر صحبت کرد.

انصاری‌فرد: از روز اول باید نشان دهیم قهرمانی می‌خواهیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی در فرودگاه کیش و در آستانه پرواز تیم ملی به قطر در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی گفت: واقعا شرایط خیلی خوب بود در این چند روزه که در کیش بودیم. همه امکانات به اندازه کافی بود. بازی دوستانه‌ای هم که داشتیم خیلی می‌تواند در ادامه مسیر به تیم ملی کمک کند. آماده‌ایم که با دعای خیر مردم عزیز کشور بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

کریم انصاری‌فرد درباره کار کردن با امیر قلعه‌نویی و اینکه آیا تیم ملی می‌تواند با این مربی اتفاقات بزرگی را در قطر رقم بزند، بیان کرد: آقای قلعه‌نویی قطعا یکی از بزرگان فوتبال کشور هستند. اینقدر تجربه و قهرمانی دارند که بتوانند شرایط را در جام ملت‌ها درک کنند. قبلا به عنوان مربی در جام ملت‌ها بوده‌اند و بازیکن تیم ملی هم بوده‌اند، قطعا تجربیات ایشان خیلی به تیم ملی کمک خواهد کرد و همه بازیکنان آماده اجرای تاکتیک‌های آقای قلعه‌نویی هستند. هیچ مشکلی نیست. قطعا و قطعا همه ما یکدل شدیم که دل مردم عزیر کشور را شاد کنیم و به‌نظرم این اتفاق رقم می‌خورد.

او درباره اینکه آیا آنها حتی بازی برابر فلسطین را جدی خواهند گرفت، گفت: بله قطعا. حالا قهرمانی به اصطلاح دور است ولی نزدیک‌ترین بازی جام بازی با فلسطین است که بسیار اهمیت دارد. در شروع مسابقات باید خیلی مقتدرانه وارد شویم و از روز اول به همه نشان بدهیم که برای قهرمانی وارد شدیم.

انصاری‌فرد در پایان عنوان کرد: فکر می‌کنم با تجربیاتی که در جام ملت‌های قبلی و جام های جهانی به دست آورده‌ایم، خیلی می‌تواند در این مسیر به ما کمک کند. قول دادن درست نیست ولی مثل همیشه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها