کد خبر: 699862
تاریخ انتشار :

نه ستاره برزیلی به پول منچسترسیتی: فقط بارسلونا!

وی تور روکه، ستاره برزیلی جدید بارسلونا، برای پیوستن به این باشگاه به پیشنهاد مالی بهتر منچسترسیتی نه گفت.

نه ستاره برزیلی به پول منچسترسیتی: فقط بارسلونا!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته با بارسلونا به توافق رسید اما شرایط مالی و همچنین سقف پرداخت دستمزد این باشگاه باعث شد که او نتواند در همان زمان به این باشگاه ملحق شود. 

این ستاره برزیلی چند روز قبل راهی اسپانیا شد تا قراردادش را به‌صورت رسمی با بارسا امضا کند و آنها موفق به ثبت قرارداد او با رعایت قوانین لالیگا هم شدند و او اولین تجربه حضورش در میدان با پیراهن این تیم را هم داشت. 

حالا خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا و همچنین این بازیکن مدعی شده‌اند که او برای این که بتواند پیراهن بارسا را به تن کند و به آرزویی که از کودکی داشت برسد، به پیشنهادهای هنگفت مالی پاسخ منفی داده است که باعث می‌شود او بیش از پیش در نگاه هواداران بارسا محبوب شود. 

گفته می‌شود که روکه پیش از پیوستن به بارسلونا، پیشنهاد مالی بسیار خوبی را از منچسترسیتی دریافت کرده که بسیار بیشتر از پیشنهاد ارائه شده از سوی بارسا بوده اما حاضر نشده است آن را بپذیرد و با اعلام پاسخ منفی به سیتی، نشان داده که با تمام وجود به دنبال این است که به بارسا ملحق شود. 

مدیران، کادر فنی و هواداران بارسا امیدوار هستند که او بتواند مشکل این تیم در خط حمله را حل کند و به یکی از ستاره‌های آنها در این تیم تبدیل شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها