کد خبر: 699864
تاریخ انتشار :

انتقاد تند قائم مقام ملوان از تصمیمات داوری در بم

قائم مقام باشگاه ملوان از اتفاقات داوری رخ داده در دیدار روز گذشته برابر خاتون بم انتقاد کرد.

انتقاد تند قائم مقام ملوان از تصمیمات داوری در بم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، رامبد رشیدی قائم مقام باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص اتفاقات دیدار حساس تیم‌های خاتون بم و ملوان بندرانزلی گفت: درگذشت ملیکا محمدی ضایعه تلخی برای فوتبال بانوان کشورمان بود. باشگاه ملوان نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های بانوان کشور برای همدردی با خانواده داغدار ملیکا و همچنین درک شرایط تیم خاتون بم، اولین باشگاهی بود که پیشنهاد تعویق این مسابقه را داد و حتی در شرایطی که سایر تیم‌ها روز جمعه گذشته به میدان رفتند؛ مدیریت باشگاه ملوان درخواست باشگاه خاتون را پذیرفت و برای بار دوم بلیط‌های کاروان اعزامی خود را کنسل نمود تا این دیدار با سه روز تاخیر و در شرایط منصفانه‌ای برگزار شود تا تیم قدرتمند خاتون فرصت کافی برای ریکاوری روحی و فنی داشته باشد.

قائم مقام باشگاه ملوان در خصوص نتیجه عجیب این دیدار گفت: ابتدا پیروزی تیم خاتون را به هواداران این تیم و مردم خوب بم تبریک گفته و از هواداران عزیزمان بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم. گذشته از اینکه در هنگام گرم کردن بازیکنان، دروازبان ملی‌پوش ما دچار مصدومیت شد و این موضوع کار را از همان ابتدا برایمان سخت کرد؛ انتظارات‌مان بابت یک رقابت منصفانه برآورده نشد، هرچند اگر به گذشته برگردیم باز هم همین تصمیمات که در خور شأن و جایگاه باشگاه ریشه‌دار ملوان در فوتبال کشور است را می‌گیریم.

او ادامه داد: بگذارید برخی فضاسازی‌ها و شیطنت‌های رسانه‌ای که پیش از این بازی به وقوع پیوست را به رفتار حرفه‌ای خود تعبیر کنند اما اتفاق عجیبی که از سوی تیم داوری در دقیقه 6 مسابقه در مردود اعلام کردن گل سالم ملوان رخ داد، نقطه سیاه این مسابقه بود و به سختی می‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را مجاب کنیم که اشتباه رخ داده سهوی بوده باشد. هنوز این علامت سوال بزرگ در ذهن همه ما باقی است که وقتی داور و کمک داور گل سالم ما را تایید کردند چطور داور با اعتراض سرمربی و بازیکنان تیم خاتون نظرش را تغییر داد و اعلام آفساید کرد آن هم در حالی که کمک داور هم پرچم خود را بالا نبرده بود؟

قائم مقام باشگاه ملوان بیان کرد: انگار قرار بود به تیمی که در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار نداشته و در همان ابتدای بازی در زمین خود گل اول را دریافت کرده، شانس مجددی داده شود. ضمن احترام به توانایی‌های فنی بازیکنان خاتون، معتقدم کوپل داوری بسیار ضعیف که در اندازه دو تیم صدرنشین لیگ نبود و در صحنه‌های متعدد مرعوب داد و فریاد بازیکنان و نیمکت حریف شد، در نتیجه به‌دست آمده بسیار اثرگذار بود. با این وجود ضعف‌های خود را می‌پذیریم و به دنبال برطرف کردن آنها در مسابقات آتی خواهیم بود.

رشیدی در پایان افزود: تلخ‌تر از نتیجه این بازی، مصدومیت دروازه‌بان خوب و بااخلاق‌مان مینا نافعی بود. امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کرده و ایشان را در کنار خودمان داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها