کد خبر: 699931
تاریخ انتشار :

بعد از این عکس دیگر قیصر را ندیدیم!

فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، در حالی از دنیا رفت که در چند ماه اخیر در سکوت و آرامش و به دور از رسانه‌ها و دنیای فوتبال زندگی کرد.

بعد از این عکس دیگر قیصر را ندیدیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بکن باوئر روز یکشنبه چشم از جهان فرو بست. او که قیصر و نور درخشان فوتبال آلمان بود در سن 78 سالگی این دنیا را ترک کرد و طرفدارانش را در سوگ فرو برد. 

مرگ او بسیار آرام و دور از توجه رسانه‌ها اتفاق افتاد. بکن باوئر به دلیل مشکلات سلامتی متعدد از بیماری قلبی جدی تا بیماری پارکینسون و مشکل جدی چشم رنج می‌برد و به همین دلیل علاقه‌ای به رویارویی با رسانه‌ها نداشت. 

زمانی که قهرمانان تیم 1990 او در تابستان 2023 دور هم جمع شدند، او نتوانست آنها را همراهی کند. آخرین حضور او برابر دوربین رسانه‌ها به چندین ماه قبل برمی‌گردد. او آخرین‌بار در ششم ژانویه 2023 در مراسم شام سنتی در هتل کیتزهوف حضور پیدا کرد. 

بکن باوئر در آن زمان در گفت‌وگو با نشریه بیلد اظهار داشت: «تا به حال با توجهی به شرایطی که دارم حالم خوب بوده است. اگر همه چیز همینطور بماند، خوشحال و راضی خواهم بود.»

آندریاس برمه و ماریا هوفل رایش، ستاره سابق اسکی سرعت، در آن زمان در بین 100 مهمان دعوت شده به مراسم شامی بودند که این اسطوره فوتبال آلمان در آن حضور داشت. 

آخرین‌باری که بکن باوئر برای تماشای فوتبال در ورزشگاه حاضر شد به 26 آگوست 2022 برمی‌گردد. هرچند این بازی مربوط به بایرن مونیخ نبود و او برای دیدن دیدار دو تیم هوفنهایم و آگزبورگ راهی ورزشگاه شد چون در درمانگاهی در همان نزدیکی مشغول طی کردن روند درمانش بود. 

پانزده ماه از آخرین باری که او در ورزشگاه آلیانز آرنا حضور پیدا کرد می‌گذرد. بایرن مونیخ در آن بازی که در اواسط دوران شیوع جهانی ویروس کرونا برگزار شد توانست در یک بازی جذاب و پر گل با چهار گل برابر اشتوتگارت به پیروزی برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها