کد خبر: 700127
تاریخ انتشار :

سکوت ستاره سپاهان به تمدید قرارداد

مدافع چپ سپاهان تصمیمی برای تمدید قرارداد با این باشگاه نگرفته است.

سکوت ستاره سپاهان به تمدید قرارداد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور طی یک سال و نیم اخیر جزء مهره‌های موثر سپاهان بوده که در ترکیب تیمش در 14 مسابقه این فصل و 5 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور موثری داشته، در شرایطی به کارش با طلایی‌پوشان ادامه می‌دهد که بعید نیست در پایان فصل مسیرش را از این باشگاه جدا کند.

این مدافع چپ که در نخستین سال حضورش در سپاهان سه گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد و در این فصل هم مهره موثر ژوزه مورایس بوده، تاکنون به درخواست این باشگاه برای تمدید قراردادش پاسخی نداده و این شرایط شاید منجر به جدایی او از این تیم شود.

میلاد زکی‌پور چندی پیش در مصاحبه‌اش عنوان کرد از شرایط حضور در سپاهان رضایت دارد ولی مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با او انجام نشده، اما ظاهرا اخیرا این اتفاق افتاده ولی در نهایت منجر به تمدید طرفین نشده است.

این مدافع چپ که تجربه چهار سال بازی برای استقلال را هم دارد، بعد از دو فصل حضور در گل‌گهر سیرجان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و در حالی که صحبت از پیوستن‌اش در پرسپولیس بود، سر از سپاهان درآورد، اما بعید نیست در پایان لیگ 23 از این تیم برود و دوباره راهی پایتخت شود.

با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی و باقی ماندن نیم‌فصل از قرارداد میلاد زکی‌پور با سپاهان، این بازیکن می‌تواند با باشگاه بعدی خود نیز مذاکره کند و احتمال دارد این اتفاق در همین زمستان بیفتد!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها