کد خبر: 700167
تاریخ انتشار :

حسین قربان زاده در آنتن: پاسخ به همه سوالات

امشب ساعت 20 در آنتن، حسین قربان زاده به سوالاتی پیرامون دوران کاری‌اش در سازمان خصوصی سازی و تصمیماتش در حوزه فوتبال پاسخ می‌دهد.

حسین قربان زاده در آنتن: پاسخ به همه سوالات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، شاید بی‌راه نباشد که از حسین قربان زاده بعنوانی یکی از خبرسازترین نام‌های سال فوتبال ایران یاد کنیم، فردی که در دوران تصدی ۲۲ ماهه خود در سازمان خصوصی سازی بلاخره توانست با تمام کاستی‌ها یکی از بزرگترین گره‌های فوتبال کشور را یعنی آغاز مسیرخصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را باز کند.

قربان زاده در این مسیر، بارها مورد انتقاد و کنایه‌های تند اهالی فوتبال قرار گرفت تا جایی که پاسخگویی او در خصوص مسائل مختلف این دو باشگاه و حضور پرتکرارش در صدا و سیما را انگیزه او برای انتخابات مجلس می‌دانستند،  درحالی که او این اظهارات را "رمز تخریب" خود می‌داند، چون بواسطه بی تعارف بودن چندان مورد استقبال مدیران سنتی فوتبال قرار نگرفته، بخصوص که او با وجود شانس بالا حتی برای انتخابات مجلس ثبت نام هم نکرد.

از طرفی هم زمانی حضور او در برنامه‌های تلویزیونی و حذف استقلال از آسیا باعث شد تا قشر آبی هواداران ایران او را نقش اول سناریوی حذف استقلال از آسیا بدانند تا جایی که خودش هم در مصاحبه با ورزش سه به این مسئله اذعان می‌کند و می‌گوید: "هواداران استقلال بیشتر از همه او را مورد لطف قرار دادند". او در این باره هم پاسخ مناسبی در آستین دارد.

هرچه بود، گذشت و سوت پایان دوران جنجالی حسین قربان زاده در سازمان خصوصی سازی در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ زده شد و او کم کم از فوتبال فاصله گرفت و حالا با گذشت نزدیک به ۶ ماه دوری از فوتبال، آرامش را در زندگی خود احساس می‌کند. آرامشی که به احتمال بسیار زیاد به واسطه مصاحبه صریح و بی‌پرده او با "پژمان راهبر" سردبیر سایت ورزش سه بازهم بهم می‌خورد و بایستی شاهد بازتاب گسترده آن و واکنش‌های  اهالی فوتبال باشیم.

امشب از ساعت ۲۰ در سایت آنتن، می‌توانید این گفت و گو را مشاهده کنید. مصاحبه‌ای که به خیلی از علامت سوال‌های یک سال اخیر فوتبال ایران پاسخ می‌دهد.

صریح و بی سانسور با حسین قربانزاده

محورهای گفتگوی حسین قربان زاده عبارتند از:

۱) چرایی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال

۲) درک مدیران سنتی از فوتبال

۳) حل معضل حق پخش

۴) نگاه عربستان به فوتبال

۵) ماجراهای انتقال بیرانوند به استقلال

۶) اتفاقات مربوط به برنامه جنجالی فوتبال برتر

۷) چرایی عدم انتخاب سعید آذری به عنوان مدیرعامل استقلال

۸) دلیل حذف استقلال از آسیا

۹) نحوه انتخاب علی خطیر

۱۰) نحوه پرداخت پول استراماچونی

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها