کد خبر: 700256
تاریخ انتشار :

هدف مهم نکونام دور و دورتر شد!

بازگشت امید نورافکن در روزهایی که چندین بازیکن سرشناس سپاهان در آستانه جدایی از تیم هستند، دلگرمی ویژه‌ای برای مو رایس و هواداران سپاهان به شمار می‌رود.

هدف مهم نکونام دور و دورتر شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، همانطور که خبر دوری طولانی‌ مدت امید نورافکن پیش از شروع مسابقات برای سپاهانی‌ها شوکه‌کننده و غیرقابل هضم بود، حالا آنها می‌توانند از خبر بازگشت نورافکن به ترکیب اصلی و زمان بسیار مناسبی که برای ریکاوری و رسیدن به فرم آیده‌آل در اختیار دارد خوشحال باشند.

در همین بین البته امید نورافکن مشتریان پر و پا قرصی دارد و جواد نکونام به شدت تمایل دارد که امید و چند بازیکن دیگر مورایس را در نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد.

این اما چیزی نیست که باشگاه سپاهان اجازه آن را بدهد. طلایی‌پوشان اصفهانی در پنجره تابستانی برای رعایت قوانین مربوط به سقف بودجه مجبور به صدور رضایتنامه چند ستاره نام آشنای تیم‌شان هستند. در همین راستا عیسی آل‌کثیر به احتمال زیاد به فولاد خوزستان می‌رود و هنوز وضعیت 4 مهره سرشناس دیگر که سیاوش یزدانی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان هستند و نام‌شان در لیست خروجی مورایس قرار دارد، مشخص نیست.

نام امید نورافکن پیش از شروع فصل به دلیل مصدومیت بلندمدت از لیست طلایی‌پوشان خارج شده بود، اما در هفته‌های پایانی نیم فصل اول مسابقات بود که باشگاه سپاهان اعلام کرد قرارداد جدید با نورافکن منعقد شده و این بازیکن با این وصف حداقل 2 سال دیگر به حضورش در سپاهان ادامه خواهد داد؛ مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ بدهد.

در مجموع می‌توان این اتفاقات را در پایان نیم فصل به هم ارتباط داد تا بیش از گذشته اهمیت بازگشت امید نورافکن از مصدومیت مشخص شود. البته نورافکن امیدوار بود زودتر بتواند این دوران را پشت سر بگذارد، اما ریسک مصدومیت دوباره او بالا بود و به همین دلیل شانس حضور در جام ملت‌های آسیا برای او از دست رفت. با این حال امید و سپاهانی‌ها می‌توانند نیمه پر لیوان را هم ببینند؛ جایی که او حالا زمان بسیار مناسبی برای رسیدن به فرم ایده‌آل بدون تحمل فشار بالا در اختیار دارد. 

نکته دیگر درباره امید نورافکن توانایی‌ها و مهارت او برای حضور در چند پست از جمله مدافع میانی، دفاع چپ، هافبک دفاعی، هافبک هجومی و درنهایت وینگر چپ است. او این چند پست را طی سال‌های اخیر برای سپاهان بازی کرده و در نیم فصل دوم این ویژگی او به ویژه در قلب خط دفاعی شاید حسابی به کار مورایس بیاید.

امید نورافکن که ماه‌ها حضور در اردوهای حساس سپاهان و تیم ملی را از دست داده، پس از حضور چند دقیقه‌ای مقابل گل‌گهر که البته پس از دریافت مجوز رضا اسدی، رضا شکاری و پیام نیازمند مقابل شمس آذر تکرار نشد، انگیزه بسیار زیادی برای کمک به تیمش در بازی‌های حساس پیش رو نظیر دیدار برابر الهلال دارد. در واقع نورافکن هیچ تفاوتی با خریدهای جدید مورایس برای تقویت تیم در نیم فصل دوم ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها