کد خبر: 700452
تاریخ انتشار :

سرمربی اردن: مشکل از ما نیست، ژاپن خیلی قوی بود

سرمربی اردن می‌گوید شکست پرگل تیمش در دیدار دوستانه برابر ژاپن نتیجه اشتباهات فردی بازیکنان بوده و برنامه و تاکتیک‌های او هیچ مشکلی ندارند.

سرمربی اردن: مشکل از ما نیست، ژاپن خیلی قوی بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تیم ملی اردن که در جام ملت‌های آسیا با کره جنوبی، بحرین و مالزی هم‌گروه است، در آخرین مرحله آماده‌سازی خود برای این رقابت‌ها سه بازی دوستانه برگزار کرد؛ این تیم 2-1 مقابل لبنان شکست خورد و سپس 2-1 قطر را شکست داد و در آخرین مسابقه خود با نتیجه 6-1 برابر ژاپن باخت.

حسین عموته، سرمربی مراکشی اردن، امروز در نشست خبری پیش از اولین بازی خود برابر مالزی گفت: بازی اول همیشه مهم است و انتظار داریم که بازی سختی داشته باشیم. باید برای کسب 3 امتیاز تمرکز داشته باشیم. پیروزی در این بازی به ما کمک می‌کند در بازی های بعدی با اطمینان و آسودگی بازی کنیم.

او سپس در خصوص بازی دوستانه برابر ژاپن صحبت کرد و گفت: ژاپن حریف قدرتمندی بود و تیم ما در این بازی سست بود و اشتباهات فردی زیادی مرتکب شد. ما در دفاع تمرکز نداشتیم اما برای رفع اشتباهات تلاش کردیم و در 5 روز گذشته تا حدودی بهبود یافتیم. آمادگی روحی مهم‌ترین چیز است.

عموته، سرمربی سابق السد قطر و وداد مراکش، در خصوص انتقادات به شیوه بازی 3-4-3 خود پاسخ داد: اشتباهات ربطی به برنامه من ندارد. من مسئول نتایج هستم و اجازه نمی‌دهم کسی در مورد برنامه‌ها و بازیکنان من بحث کند. من نظرات را می‌پذیرم و با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کنم اما انتقاد را نمی‌پذیرم. بازیکنان باید قانع شوند و هیچکس نباید پشت اشتباهات فردی پنهان شود.

همچنین احسان حداد، مدافع اردن نیز گفت: هواداران جاه طلب هستند و حق دارند از ما مطالبه زیادی داشته باشند. ما آنها را مقصر نمی‌دانیم و قدر انتقاد آنها را می‌دانیم. روحیه ما بالاست و به دنبال حضور در مراحل بعد هستیم.

او ادامه داد: ما از پیروزی مقابل قطر سود بردیم و باخت برابر ژاپن هم ما را به تصحیح اشتباهات سوق داد. بهتر است سخت برای یادگیری تلاش کنیم. به هواداران قول می‌دهیم که انتظارات آنها را برآورده کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها