کد خبر: 700521
تاریخ انتشار :

قلعه نویی: هم من عصبانی شدم هم بیرانوند!

سرمربی تیم ملی ایران معتقد است می‌توانستند نمایش بهتری مقابل فلسطین داشته باشند.

 قلعه نویی: هم من عصبانی شدم هم بیرانوند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی پس از موفقیت تیمش در نخستین گام در جام ملت‌های آسیا و برتری چهار گله مقابل فلسطین، با چهره‌ای خوشحال در سالن کنفرانس ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی حاضر شد و صحبت‌های خود را اینطور آغاز کرد: بازی اول در تورنمنت‌ها سخت است. از کیفیت بازی راضی نیستم ولی از نتیجه قاعدتا رضایت دارم.

شانس آوردیم زود گل زدیم

او به عملکرد حریف‌شان در این مسابقه اشاره کرد و افزود: تیم فلسطین خیلی خوب بود ولی شانس آوردیم که در دقیقه یک به گل رسیدیم، اما اگر زمان می‌گذشت، شاید شرایط برای ما سخت می‌شد. همین که با این نتیجه بازی را بردیم، خدا را شکر می‌کنیم و از بازیکنان هم راضی هستیم ولی توقع داریم از مسابقه آینده کیفیت بهتری به نمایش بگذاریم.

خوشحالی فقط تا فردا

قلعه‌نویی یادآورشد: باید تا فردا خوشحالی کنیم ولی پس از آن به فکر دیدار با هنگ کنگ باشیم. در این تورنمنت هیچ تیمی ضعیف نیست و با وجود احترام به حریفان، هر بازی را حکم یک فینال می‌بینیم.

شگفتی از حمایت هواداران

حضور پررنگ تماشاگران دو تیم در استادیوم نظر قلعه‌نویی را به خود جلب کرده و سرمربی تیم ملی ایران در این باره می‌گوید: از اینکه استقبال خوبی از هواداران فلسطینی و ایرانی در این مسابقه شد، خوشحال هستیم. به ویژه از هواداران خودمان که در طول مسابقه حمایت خوبی از تیم داشتند و انرژی زیادی به تیم دادند.

برخی باشگاه‌های لیگ برتری قبل از دیدار ایران و فلسطین برای موفقیت شاگردان قلعه‌نویی پیام فرستادند که تقدیر او را به همراه داشته و عنوان می‌کند: خیلی از باشگاه‌ها قبل از مسابقه برای تیم ملی پیام فرستادند و آرزوی موفقیت داشتند که نهایت تشکر را دارم. این نشان می‌دهد که همه دوست دارند تیم ملی نتیجه بگیرد. ما امیدواریم بازی به بازی کیفیت بهتری به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی به دست بیاوریم و به این تیم خیلی خیلی امیدوار هستم.

او به استفاده از یک هافبک دفاعی و یک هافبک میانی در ترکیب اولیه اشاره کرد و گفت: ما دو نوع هافبک را به کار گرفتیم؛ یکی اینکه جنگنده باشد و دومی هم بتواند بازی‌سازی کند که خدا را شکر هم این روش تا الان برای ما جواب داده است. کیفیت بازی خیلی خوبی داشتیم و به تیم حریف فضا ندادیم، اما یک ایراد در تیم ما بود که باید آنالیز و آسیب‌شناسی کنیم، چون در نیمه زمین حریف توپ‌های زیادی لو دادیم و همین مسئله موجب شد تا به مشکل بخوریم. این مشکل تیم ما بود. البته بازی اول را انجام دادیم و باید این اشتباهات اتفاق می‌افتاد. البته در مجموع از هافبک‌ها رضایت دارم و شاید در مسابقات آینده یک مدل دیگری نمایش بدهیم تا فضا را از تیم حریف بگیریم ولی در ترکیب فعلی، سامان جنگندگی لازم را دارد، بازی‌سازی خوبی می‌کند و پاس‌های گره‌گشا هم می‌دهد.

هم من عصبانی شدم، هم بیرانوند

قلعه‌نویی اضافه کرد: گلی که خوردیم، روی اشتباه خودمان بود، نه روی کار تاکتیکی حریف. بخاطر آن گل هم من عصبانی شدم، هم بیرانوند، اما در مجموع شما اگر دقت کنید، تعویض‌های ما نیز رو به جلو بود و اگر دو مهاجم بیرون آوردیم، دو مهاجم هم اضافه کردیم. باید در این دیدار همین مدل بازی می‌کردیم که این کار هزینه هم دارد و ممکن است ضدحمله بخورید و به حریف موقعیت بدهید. همین که تماشاگران و مردم 5 گل در یک مسابقه دیدند، خیلی خوشحال هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها