کد خبر: 700544
تاریخ انتشار :

چالش جدی نبیل در صورت حضور برانکو

نبیل باهویی مهاجم سوئدی مراکشی پرسپولیس از روز نخست تمرینات این تیم در ایران بوده و به نظر می‌رسد دوست دارد با این باشگاه کارش را ادامه دهد اما شاید شرایط برای او طور دیگری پیش برود.

چالش جدی نبیل در صورت حضور برانکو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باهویی کمی بعد از شروع فصل جاری به پرسپولیس پیوست آن هم در حالی‌که رزومه‌اش توسط کادر فنی این تیم بررسی و رد شده بود اما در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی ، مدیران باشگاه پرسپولیس برای اینکه بدون جذب مهاجم خارجی نقل و انتقالات را به پایان نرسانده باشند بدون جلب موافقت گل محمدی این بازیکن را جذب کردند.

مطابق انتظار خیلی طول کشید تا باهویی نظر مساعد یحیی را جلب کند. هر چند در ابتدا او با مصدومیت و ناآمادگی به پرسپولیس پیوسته بود اما بالاخره موفق شد در هفته‌های پایانی سه چهار بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد و با یک گل و یک پاس گل تا حدی بین هواداران و کادر فنی مقبولیت پیدا کند که یک مصدومیت عجیب دوباره او را از کانون توجهات دور کرد.

در شرایطی که گفته می‌شد باهویی شاید با توجه به شرایطی که دارد به تهران برنگردد اما او که در دوحه بسر می‌برد به‌موقع در تمرینات حاضر شد و حالا تنها بازیکن خارجی تمرین سرخ‌هاست. با این وجود نکته اینجاست که حتی اگر نبیل تمایل داشته باشد مطابق قراردادش در پرسپولیس بماند سرمربی جدید سرخ‌ها شاید قید او را بزند و این مهاجم دوباره با یک چالش جدید دیگر مواجه خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس از سیستم 2-4-4 لوزی استفاده می‌کرد و با این حساب بحث استفاده از دو مهاجم نوک کلاسیک در ترکیب وجود دارد و اگر او به سرمربیگری پرسپولیس برسد برعکس یحیی از دو مهاجم نوک به‌صورت همزمان کنار یگدیگر استفاده خواهد کرد که این مسئله شانس بازی نبیل را بیشتر می‌کند اما باید دید با کیفیتی که باهویی دارد به او اعتماد خواهد کرد یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها