کد خبر: 700550
تاریخ انتشار :

دیگر جنتلمنی مثل آنجلوتی وجود ندارد

رئال مادرید با کارلو آنجلوتی روندی پرافتخار را طی می‌کند و همه چیز نشان می‌دهد این روند ادامه‌دار خواهد بود.یک مربی با شخصیت که همه دوستش دارند.

دیگر جنتلمنی مثل آنجلوتی وجود ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای رئال هفته سختی بود. بحث و تنش در مورد داوران دربی و یک بازی 120 دقیقه‌ای سخت برابر اتلتیکو و سپس فینال برابر بارسا.

کارلو آنچلوتی به راهی متوسل شد که در تخصص دارد: خاموش کردن آتش به جای ایجاد آتش. 

در مورد بحث گلر اول در رئال، او دیشب این مشکل را با لونین حل کرد و سپس در نشست خبری بعد از فینال گفت: «لونین امروز بازی کرد و در کوپا دل ری برابر اتلتیکو نیز بازی خواهد کرد. کپا نیز برای بازی لالیگا بر می‌گردد.»

کارلتو که همواره از او برای بازی ندادن به براهیم انتقاد می‌شد، حالا بیشتر از همیشه از او استفاده می‌کند و دیشب براهیم را نیمه دوم برای زدن گل‌های بیشتر برابر بارسا به زمین فرستاد. همه این‌ها بعد از تمدید قراردادش تا 2026 و از بین رفتن تردیدها در مورد آینده‌اش، به رئال اطمینان خاطر بیشتری داده است.

آنچلوتی در حال حاضر دومین مربی با بیشترین حضور روی نیمکت (264) در تاریخ باشگاه است و با رکورد یازده جام زیدان در رئال نیز برابری کرد. در فصلی با سه مصدوم صلیبی و تنها یک شکست در 28 بازی.

رئال بعد از ویسنته دل بوسکه دیگر مربی‌ای نداشته که سه سال بیشتر روی نیمکت باشد. کارلتو یعنی تزریق جوانمردی، اعتماد و آرامش به رئال مادرید، همان چیزی که رئال به آن نیاز داشت. مربیان زیادی در دنیا نیستند که چنین خصوصیتی را داشته باشند. کارلتو شاید یکی از آخرین‌ها باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها