کد خبر: 701191
تاریخ انتشار :

رسمی: آقای گل لیگ در نساجی

محمد عباس زاده، به نساجی مازندران پیوست تا بار دیگر لباس این تیم را برتن کند.

رسمی: آقای گل لیگ در نساجی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، «محمد عباس‌زاده»  مهاجم اسبق نساجی، پرسپولیس، تراکتور و فولاد طی عقد قراردادی به‌مدت یک‌فصل‌ونیم مجدداً به تیم نساجی پیوست.

عباس‌زاده همواره یکی از بازیکنان محبوب نیان هواداران نساجی مازندران بوده است. او متولد قائمشهر است و زندگی فوتبالی‌اش به این تیم مازندرانی گره خورده است و شاید در سالهای دوری از نساجی هم خوب می‌دانست که راه برگشتی برای او وجود خواهد داشت.

این بازیکن که فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۸۸ در مقاومت ساری آغاز کرده بود، پس از بازی برای مقاومت و صنعت ساری به قائمشهر برگشت تا پیراهن نساجی مازندران را بپوشد. او در سال ۹۱ در نخستین فصلی که پیراهن نساجی را پوشید طی ۲۳ بازی ۱۸ گل به ثمر رساند و آقای گل لیگ یک شد.

همین عملکرد سبب شد عباس‌زاده مورد توجه پرسپولیس قرار بگیرد و در دو فصل بعدی با پیراهن قرمز پرسپولیس عنوان پدیده لیگ سیزدهم را نیز کسب کند و طی ۳۸ بازی ۱۲ گل برای پرسپولیس زد.

او پس از جدایی از پرسپولیس تنها نیم فصل در لیگ برای راه‌آهن بازی کرد و مجددا به لیگ یک برگشت تا بتواند موتور گلزنی‌اش را دوباره روشن کند و در آن فصل ۲۴ گل به ثمر رساند و درحالی که بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز به بازو می‌بست محبوبیت بیشتری میان هواداران نساجی پیدا کرد و بار دیگر آقای گل لیگ یک شد.

محمد عباس‌زاده سپس در سال ۱۳۹۶ با عقد قراردادی یک ساله به سایپا تهران پیوست و توانست در ۱۴ بازی برای سایپا ۶ گل به ثمر برساند و در حالیکه که طبق نظر کارشناسان یکی از بهترین بازیکن لیگ برتر بود، برای کمک به شکستن طلسم ۲۴ ساله نساجی درخواست جدایی از این تیم را داد.

محمد عباس‌زاده با اصرار شدید رضایت‌نامه‌اش را از علی دایی، سرمربی وقت ساپیا گرفت و در ۱۵ بازی ۱۵ گل برای نساجی مازندران به ثمر رساند و نقش مؤثری در صعود این تیم به لیگ برتر داشت به آرزوی کودکی خود دست یافت. او در جشن صعود نساجی از شدت خوشحالی بیهوش هم شد!

او سپس در لیگ برتر با نساجی به دلیل برخی حواشی، مصدومیت‌ها و مشکلات با محمود فکری نتوانست آن درخشش لازم را داشته باشد و علی‌رغم درخواست هواداران از این تیم جدا شد.

عباس‌زاده در سه فصل گذشته با پیراهن تراکتور در لیگ به میدان رفت و ۷۶ بازی برای این تیم تبریزی انجام داد و توانست ۳۰ گل هم بزند. او سرانجام در تابستان لیگ ۲۳ به فولاد رفت اما نتوانست آن درخشش لازم را داشته باشد تا به صورت توافقی از این تیم خوزستانی جدا شود و به خانه خود برگردد.

این چهارمین مقطع حضور محمد عباس‌زاده در نساجی است؛ بازیکنی که محبوبیت زیادی در قائمشهر دارد و بی شک می‌تواند با حمایت و انگیزه هواداران مهره موثری برای تیم محبوبش باشد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او تا پایان لیگ بیست و چهارم پیراهن نساجی را خواهد پوشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها