کد خبر: 701681
تاریخ انتشار :

گواردیولا بهترین مربی تمام دوران است

مارتین کئون، اسطوره آرسنال، معتقد است که پپ گواردیولا بهترین مربی تمام تاریخ فوتبال است و هرگز مربی‌ای بهتر از او وارد فوتبال انگلیس نمی‌شود.

گواردیولا بهترین مربی تمام دوران است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مارتین کئون، اسطوره آرسنال، معتقد است که هرگز مربی‌ای مانند گواردیولا ندیده و او را بهترین مربی تمام دوران معرفی کرد.

ملی پوش سابق انگلیس و اسطوره آرسنال که سه بار قهرمان انگلیس شده در نشریه دیلی میل نوشت:"اگر من مجبور به انتخاب بهترین مربی تمام دوران باشم، پپ گواردیولا باید در صدر لیست باشد. می‌توانید تأثیر پپ را روی کل کشور انگلیس ببینید. او فوتبال انگلیس را متحول کرده و ما باید تا جایی که می‌توانیم از او قدردانی کنیم."

کئون در تمجید از پپ گواردیولا ادامه داد:"برای من او از مربیانی مانند الکس فرگوسن، آرسن ونگر، ژوزه مورینیو جلوتر است. ممکن است منتقدان بگویند که او پول زیادی خرج کرده و بهترین بازیکنان را دارد، اما او از آن‌ها نهایت استفاده را می‌کند. اثر گواردیولا برای مدت طولانی در حافظه‌ها باقی خواهد ماند."

پپ در طول دوران حرفه‌ای خود در مجموع 37 جام کسب کرده است. تنها مربی‌ای که بیشتر از او جام کسب کرده، فرگوسن افسانه‌ای است که به 49 جام رسیده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها