کد خبر: 701763
تاریخ انتشار :

اتفاق تلخ هفته در فوتبال ایران: بازی با لباس پشت و رو!

برگزاری یک مسابقه فوتبال در لیگ استانی سیستان و بلوچستان اتفاقی متفاوت در بر داشت.

اتفاق تلخ هفته در فوتبال ایران: بازی با لباس پشت و رو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که هیاهوی فوتبال داخلی به جام ملت‌های آسیا و نهایتا نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران معطوف شده، تب فوتبال در سطوح پایین‌تر همچنان داغ است و لیگ‌های استانی مانند هر زمان دیگری در حال برگزاری است و سیستان و بلوچستان نیز به عنوان یکی از پهناورترین استان‌های ایران، از این قاعده مستثنی نیست.

با این حال فوتبال در این استان این بار به گونه دیگری سوژه اخبار شده و برگزاری یکی از مسابقات هفته سوم لیگ فوتبال باشگاه‌های سیستان و بلوچستان با یک اتفاق عجیب و البته تلخ همراه بود.

جایی که تیم فوتبال کوروش زابل در حالی در دیداری خارج از خانه برابر دهخدای زابل به میدان رفت که شبیه بودن رنگ لباس اول این تیم با لباس تیم میزبان، یک چالش غیرمنتظره رقم زد.

برخوردار نبودن تیم کوروش زابل از لباس دوم باعث شد تا آنها در اقدامی مبتکرانه و البته از سر ناچاری، لباس اول خود را پشت و رو پوشیده تا با سفید شدن رنگ لباس، بازی برگزار شود. اقدامی که با همراهی و اغماض نماینده هیئت فوتبال استان و داور مسابقه از مشخص نبودن شماره پیراهن بازیکنان همراه شد تا این تیم بیش از این، دچار مشکل نشود.

هرچند این استان جلوتر از ورزش قهرمانی با مشکلات حیاتی‌تری دست و پنجه نرم می‌کند اما شاید انتظار حمایت‌های بیشتر از ورزش در این استان که می‌تواند دلخوشی بخشی از مردم را فراهم کند، چندان بی‌جا نباشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها