کد خبر: 701876
تاریخ انتشار :

اتفاق غیرمنتظره: کون ته با میلان به توافق رسید

آنتونیو کون ته، مربی ایتالیایی، برای قبول هدایت میلان در فصل آینده با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

اتفاق غیرمنتظره: کون ته با میلان به توافق رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کونته پس از قطع همکاری با تاتنهام در مارس 2023 تصمیم گرفت که مدتی را دور از فوتبال باشد تا وقتش را در کنار خانواده‌اش سپری کند. 

این مربی ایتالیایی در چند ماه گذشته هم پیشنهاداتی از سری آ داشت و مدیران ناپولی تلاش زیادی برای متقاعد کردن او و به خدمت گرفتنش در این تیم کردند اما در نهایت نتوانستند نظر مثبت او را جلب کنند تا او همچنان دور از دنیای فوتبال باشد. 

با این حال، TeleLombardia خبر داده است که این سرمربی سابق چلسی و اینتر در چند هفته اخیر مذاکراتی را با مدیران میلان انجام داده است تا جانشین استفانو پیولی روی نیمکت این تیم در فصل آینده شود و حالا شرایط پیشنهادی را به صورت کامل پذیرفته است.

به این ترتیب، شایعه قطع همکاری روسونری با پیولی در پایان فصل جاری جدی است و او پس از چند سال حضور روی نیمکت این تیم قرار است به زودی آنها را ترک کند و کونته آماده است تا بار دیگر به دنیای فوتبال و سری آ برگردد و هدایت این تیم را برعهده بگیرد. 

این مربی سرشناس پیش از این سابقه هدایت اینتر را در کارنامه داشته است و با آنها در سال 2021 قهرمانی در سری آ را تجربه کرد و حالا قرار است در سوی دیگر شهر میلان مشغول کار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها