کد خبر: 701881
تاریخ انتشار :

کنایه موری اسو در نشست خبری به کره جنوبی

سرمربی تیم فوتبال ژاپن چندین مرتبه تاکید کرد که کیفیت تیم‌ها در آسیا نزدیک به هم شده و رقابت را دشوارتر کرده است.

کنایه موری اسو در نشست خبری به  کره جنوبی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، هاجیمه موریاسو سرمربی تیم فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از مصاف با بحرین که روز آینده از ساعت 15 به وقت ایران است در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

موریاسو در بخش ابتدایی صحبت‌هایش درباره اینکه ژاپن در مرحله گروهی تنها یک کلین شیت داشته و ضعف‌هایی در خط دفاع این تیم دیده می‌شود، اینطور پاسخ داد: ما می‌دانیم با توجه به توانایی‌های خودمان چالش سختی را داریم و نیاز است در دفاع هم مثل حمله خوب باشیم. ما نگران این موضوع نیستیم و هر روز سعی می‌کنیم عملکرد بهتری برای عبور از این چالش داشته باشیم.

او در خصوص صحبت از تیم ملی ژاپن در یک برنامه درباره ضربات پنالتی و احتمال تغییر دروازه‌بان برای این ضربات گفت: هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد. هدف اول این است تکلیف را در 90 دقیقه روشن کنیم اما به هر حال هر نتیجه‌ای می‌تواند رخ بدهد و پنالتی هم جزئی از آن است. درباره هر تغییری هم باید به روند بازی توجه کنیم‌ و هیچ چیز از حالا مشخص نیست.

موریاسو درباره تصمیم کره جنوبی برای تغییر بازی‌اش در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا و دوری آنها از تقابل با ژاپن تاکید کرد: ما باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. فشار بازی‌ها زیاد است. کشورهای آسیایی در حال پیشرفت هستند و رقابت در بین تیم‌ها به وجود آمده است.

او در پاسخ به سوال خبرنگار کره‌ای مبنی بر اینکه عملکرد کره‌جنوبی و ژاپن در جام جهانی خیلی خوب بوده است و آیا آنها را باید در فینال دید، اینطور واکنش نشان داد: من احترام خیلی زیادی برای جام ملت‌های آسیا قائلم و باید بگویم تیم‌های خیلی خوبی در این بازی‌ها حضور دارند. کشورهای مهمی در قاره هستند که تیم‌های خیلی خوب و ممتازی هستند.

او درباره تاخیر در شروع نشست خبری‌اش ضمن عذرخواهی گفت: تقصیر مدیر رسانه من است که دیر آمد. نشست قبلی هم که زود آمدم وقتی در حال حرکت بودیم حدود ۲۰ دقیقه دور همین ساختمان مرکز رسانه‌ای بودم که باعث تاخیرم در رسیدن شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها