کد خبر: 701986
تاریخ انتشار :

هشدار به لیورپولی ها: فریب ژابی آلونسو را نخورید!

پلیس از هواداران لیورپول درخواست کرده تا آرام باشند و فریب کسی که با نام ژابی در حال کلاهبرداری است را نخورند.

هشدار به  لیورپولی ها: فریب ژابی آلونسو را نخورید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیروز پلیس تایلند هشدار داد که یک کلاهبرداری در این کشور با سو استفاده از تصویر ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی لورکوزن در جریان است. یک فرد در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از تصویر ژابی آلونسو در حال کلاهبرداری است و پلیس تایلند در تلاش است تا این شخص را پیدا کند. پلیس تایلند روز یکشنبه تصویری از صفحه اینستاگرام کلاهبردار و یکی از قربانیانش منتشر کرده است. 

این فرد که تصویری از ژابی آلونسو را برای صفحه پروفایل اینستاگرام خود انتخاب کرده است به قربانیانش چنین پیامی را به زبان تایلندی می‌فرستد: سلام، من ژابی آلونسو هستم. فصل آینده سرمربی لیورپول خواهم شد اما هنوز کمی پول کم دارم تا بلیت هواپیما بخرم. اگر می‌خواهید از من حمایت کنید، برای من 300 بات (معادل 8.5 دلار) پول بفرستید!

زندگی برای هواداران لیورپول پس از اینکه متوجه شدند کلوپ در پایان فصل جدا خواهد شد، سخت شده است. پس از فتح یک جام لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در دوران حضورش در آنفیلد، جایگزینی او برای کسی بسیار دشوار خواهد بود.

در این شرایط که به نظر می‌رسد آلونسو، سرمربی فعلی بایرلورکوزن می‌تواند گزینه مناسبی باشد، کلاهبرداری خطرناکی با نام او در اینترنت انجام شده است.

در حالی که بسیاری از هواداران لیورپول از پرداخت هزینه پروازهای سرمربی 42 ساله بوندسلیگا خوشحال خواهند شد، پلیس نسبت به آن هشدار می‌دهد. اداره تحقیقات مرکزی در فیس بوک به طرفدارانی که ممکن است این کلاهبرداری را جدی نگیرند، هشدار داد.

در بیانیه‌ای آمده است: «هواداران لیورپول، آرام باشید. ژابی هنوز سرمربی شما نیست، اما در حال حاضر یک کلاهبردار وجود دارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها