کد خبر: 702002
تاریخ انتشار :

او زو نی دس در سیرجان راه مو رایس را می‌رود (عکس)

ماری نوس اوزنیدیس سرمربی گل گهر توجه ویژه‌ای به بازیکنان پرورش یافته در آکادمی باشگاه و همینطور بازیکنان جوان دارد.

او زو نی دس در سیرجان راه مو رایس را می‌رود (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال گل گهر سیرجان این روزها اردوی آمادگی نیم فصل خود را در ترکیه پشت سر می‌گذارد، با صلاحدید مارینوس اوزونیدیس 5 بازیکن آکادمی این باشگاه به نام‌های محمد مهدی زیدآبادی و امیرمهدی خَمِر (جوانان)، کنعان فتاح، صادق شریفی و ابوالفضل حسنی (امید) را همراه سایر نفرات به این اردو برده است.

ضمن اینکه رضا سلطانی مدافع تیم نفت و گاز گچساران (21 ساله) نیز روز گذشته به اردوی گل گهر اضافه شده که نشان می‌دهد سرمربی یونانی توجه زیادی به بازیکنان رده پایه دارد. کیامیرشاهی دروازه‌بان 19 ساله گل گهر نیز امسال به تیم بزرگسالان اضافه شده تا تعداد بازیکنان آکادمی باشگاه در تیم مارینوس به عدد 6 برسد.

علاوه بر این جمع و بازیکنانی که شاید برای اهالی فوتبال ناشناخته باشند، گل گهر از بازیکنان جوان و شناخته شده مانند سعید سحرخیزان مهاجم 20 ساله تیم ملی امید، امیر رضا اسلام طلب 19 ساله، امیر جعفری 21 ساله، پوریا لطیفی 21 ساله و عباس شرفی 20 ساله نیز بهره می‌برد. 

جمع بازیکنان جوان در تیم گل گهر نشان می‌دهد، علاوه بر توجه و رویکرد این باشگاه به بازیکنان پایه و آکادمی فوتبال خودش، سرمربی تیم نیز اعتقاد خاصی به استفاده از نفرات جوان دارد و به نظر می‌رسد حضور آن‌ها در اردوی مهم نیم فصل نشان از برنامه ویژه اوزونیدیس برای استفاده از این بازیکنان در ادامه راه لیگ برتر دارد.

گل‌گهر پس از پشت سر گذاشتن دو دیدار تدارکاتی مقابل یابلونتس از کشور چک، امروز نیز بازی دوم خود در این اردو را مقابل کروموگراد کشور بلغارستان برگزار می‌کند و در آخرین بازی تدارکاتی به مصاف تیمی از لیگ کشور ترکیه خواهد رفت تا کادر فنی یونانی آخرین تفکرات تاکتیکی خود را در این اردو محک بزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها