کد خبر: 702027
تاریخ انتشار :

آمار شخصی قایدی با حضور دوباره در ترکیب اصلی

مهدی قایدی برای اولین بار در دوران ورزشی خود توانست برای چهارمین بازی متوالی، در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد.

آمار شخصی قایدی با حضور دوباره در ترکیب اصلی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا، تیم های ملی ایران و سوریه در شرایطی به مصاف هم می روند که امیر قلعه نویی یک بار دیگر به توانایی های مهدی قایدی اعتماد کرده و او را از ابتدا به زمین مسابقه فرستاده است.

مهدی قایدی که به عنوان سورپرایز فهرست تیم ملی فوتبال راهی قطر شد و در همان بازی نخست نیز موفق شد دروازه فلسطین را باز کند، خیلی زود پاسخ اعتماد کادرفنی را داد و قلعه نویی نیز در بازی بعدی مقابل هنگ کنگ نیز از این وینگر ریزنقش و سرعتی استفاده کرد.

قایدی در بازی دوم نیز توانست دروازه حریف را باز کرده و گل سه امتیازی ایران مقابل هنگ کنگ را به ثمر برساند تا در بازی آخر مرحله گروهی مقابل امارات نیز از ابتدا به میدان برود و بدین صورت به مهره ای ثابت در خط حمله ایران تبدیل شود.

حالا و در چهارمین مسابقه ایران در جام ملت ها، قایدی باز هم یکی از یازده بازیکن آغازکننده این مسابقه است تا مشخص شود قلعه نویی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده و اعتماد خاصی به وینگر بوشهری دارد.

این برای نخستین بار در دوران ورزشی مهدی قایدی است که او چهار مسابقه متوالی تیم ملی را از ابتدا شروع می کند و یکی از نفرات اصلی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها