کد خبر: 702538
تاریخ انتشار :

خبر تلخ: یامگا شاید لیگ بیست چهارم هم نباشد!

به نظر می‌رسد که پس از مصدومیت شدید کوین یامگا، این بازیکن فصل بعد را نیز از میادین به دور باشد.

خبر تلخ: یامگا شاید لیگ بیست چهارم هم نباشد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که آسیب دیدگی شدید کوین یامگا از ناحیه چشم و دوری او از میادین، تنها محدود به رقابت‌های لیگ برتر امسال نباشد و این بازیکن باید مدت زمان زیادی را به استراحت و کارهای درمانی خود بپردازد و زمان بازگشت او به میادین، طولانی‌تر از چیزی است که تصور می‌شد.

همه چیز به تمرین 26 دی ماه بازمی‌گردد. جایی که رسانه رسمی استقلال از مصدومیت شدید کوین یامگا و انتقال او به بیمارستان خبر داد. در ادامه ابعاد این موضوع بیشتر باز شد و مشخص گردید که استوک پای امید حامدی فر با صورت یامگا برخورد کرده و باعث آسیب دیدگی شدید این بازیکن شده است.

وینگر فرانسوی استقلال سریعا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و نخستین عمل‌های جراحی به روی وی صورت گرفت و در همان معاینات اولیه نیز معلوم بود که آسیب دیدگی چشم او بسیار جدی است و ممکن است برای بینایی این بازیکن ارزشمند مشکلات غیر قابل جبرانی را به وجود بیاورد.

یامگا پس از آن مورد چندین عمل جراحی زیر نظر پزشکان متخصص قرار گرفت و سپس به کشورش بازگشت ولی پزشکان فرانسه نیز به وی توصیه کردند که روند درمانی را در تهران ادامه دهد و به همین دلیل این بازیکن سریعا به ایران بازگشت و زیر تیغ جراحان رفت و آخرین عمل وی نیز چندین ساعت به طول انجامید.

پیش از این، جواد نکونام رسما اعلام کرده بود که یامگا این فصل را از دست داده ولی اکنون اخباری مبنی بر دوری طولانی مدت او به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد که این بازیکن برای بازگشت به میادین، باید خیلی بیشتر از اینها منتظر بماند. سلامتی یامگا و بازگشت بینایی او، از هر موضوع دیگری مهم‌تر است و پزشکان به وی اعلام کرده‌اند که تا مدت طولانی نباید به انجام کارهای سنگین بپردازد.

چیزی که مشخص است، یامگا باز هم باید زیر تیغ جراحان برود و او چندین عمل دیگر نیز در پیش دارد. بدین ترتیب، خیلی سخت می‌توان گفت که او آیا اصلا می‌تواند به مانند سابق به ورزش فوتبال بپردازد یا خیر ولی به نظر می‌رسد که او ممکن است حتی در فصل بعد یعنی لیگ بیست و چهارم نیز غایب باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها