کد خبر: 702940
تاریخ انتشار :

ضدحمله پی اس جی: پیشنهادی که امباپه نمی‌تواند رد کند!

پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهاد تمدید به مبلغ 139 میلیون یورو برای دو سال به کی لیان امباپه بدهد.

ضدحمله  پی اس جی: پیشنهادی که امباپه نمی‌تواند رد کند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه با ورود به شش ماه پایانی قراردادش با پاری سن ژرمن، مذاکرات خود را با رئال مادرید برای نهایی کردن انتقالی که بیش از دو سال در جریان بوده را آغاز کرده است. امباپه خبر تمدید نکردن خود را به مدیران باشگاه پاریسی رسانده بود و به گزارش اغلب خبرگزاری‌های فرانسوی و اسپانیایی، در هفته گذشته همه چیز برای رسیدن به توافق نهایی با رئال فراهم بود.

اما دیروز این مذاکرات دوباره با مشکل مواجه شد. گفته می‌شود به دلیل عدم توافق مادر امباپه با وکلای رئال این قرارداد به مشکل خورده است. رئالی‌ها مبلغی کمتر از مبلغ درخواستی امباپه را پیشنهاد داده‌اند و دو طرف حاضر به کوتاه آمدن نیستند. به خصوص مادر امباپه حاضر نیست از توقعات مادی به خصوص در این قرارداد چشم پوشی کند.

به گزارش آ اس اسپانیا، باشگاه پاری سن ژرمن با صبر و حوصله اقدامات امباپه را در این مدت دنبال کرده است و حالا قصد دارد از فرصت اختلاف او با نمایندگان رئال استفاده کند و پیشنهاد تمدیدی را برای او بفرستد.

به ادعای آ اس، این تمدید دو ساله در مجموع 136 میلیون یورو دستمزد برای امباپه به ارمغان می‌آورد. باشگاه پاریسی امیدوار است کاپیتان 25 ساله‌اش بعد از دریافت این پیشنهاد، و با توجه به اینکه اختلافات با رئال بیشتر بر سر مسائل مادی بوده است، مذاکرات خود را با باشگاه مادریدی خاتمه دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها