کد خبر: 702970
تاریخ انتشار :

جزئیات مرگ وحشتناک فوتبالیست اندونزیایی با صاعقه!

یک فوتبالیست آماتور در کشور اندونزی پس از برخورد صاعقه با او، بر اثر سوختگی شدید جانش را از دست داد.

جزئیات مرگ وحشتناک فوتبالیست اندونزیایی با صاعقه!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امروز ویدیویی در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد که نشان می‌دهد یک فوتبالیست در کشور اندونزی پس از برخورد صاعقه به او، روی زمین می‌افتد.

بودی سارتونو، رئیس پلیس باندونگ اندونزی، جزئیات این حادثه دلخراش را توضیح داد. بودی به خبرنگاران محلی گفت: "این حادثه زمانی رخ داد که قربانی در ورزشگاه سیلیوانگی، شهر باندونگ، مورد اصابت صاعقه قرار گرفت. نام این قربانی سپتین راهارجا، یک فوتبالیست اهل سوبانگ، بود. او با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل سوختگی شدید از دنیا رفت."

بودی تایید کرد که بازیکنان حاضر در زمین، دوستان مقتول و همچنین مدیر ورزشگاه برای شهادت به مقر پلیس احضار شده‌اند. اعضای خانواده این مقتول نخواستند قربانی کالبد شکافی شود.

بر اساس اظهارات شاهدان علت مرگ مقتول عوامل طبیعی بوده است. یکی از شاهدان تایید کرد که در هوای بارانی این اتفاق هولناک رخ داد.

او گفت: "هوا کمی ابری بود، در ابتدای بازی هوا گرم بود، اما همچنان بارانی به نظر می‌رسید، بنابراین ما بازی کردیم. مدتی نگذشته بود که صدای رعد و برق به گوش رسید. این رعد و برق ابتدا به یک دکل برقی اصابت کرد و سپس به قربانی برخورد کرد. او بلافاصله روی زمین افتاد. فکر کردیم که به سرعت از زمین بلند می‌شود اما روی زمین ماند و ما هم با آمبولانس تماس گرفتیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها