کد خبر: 703142
تاریخ انتشار :

اتوبوس الهلال در چهارباغ گیر کرد! (عکس)

یکی از اتوبوس‌های حامل تیم فوتبال الهلال با مشقت زیادی توانست خودش را به هتل عباسی در محله چهارباغ اصفهان برساند.

اتوبوس الهلال در چهارباغ گیر کرد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، ساعتی پیش بود که اعضای تیم فوتبال الهلال برای مصاف با سپاهان تنها نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با استقبال ویژه‌ای که باشگاه اصفهانی در نظر گرفته بود، وارد ایران شدند و سپس راهی هتل محل اقامت خود در محله چهارباغ شدند.

اما در حالی که اتوبوس حامل بازیکنان الهلال فاصله نیم ساعته فرودگاه تا مرکز شهر را طی کرده و در فاصله چند متری هتل عباسی در محله معروف و توریستی چهارباغ اصفهان قرار داشت، اشتباه محاسباتی راننده اتوبوس در تخمین زمان دور زدن به کوچه کم عرض ورودی هتل سبب شد تا چند دقیقه‌ای بازیکنان و سایر اعضای تیم فوتبال الهلال در ورودی کوچه‌ی هتل گیر کنند.

این اتفاق سبب شد تا برخی اعضای تیم فوتبال الهلال از اتوبوس پیاده شوند و مسیر چند متری تا هتل را در حالی که برای هواداران سپاهانی کری می‌خواندند و نام الهلال را فریاد می‌زدند، با پای پیاده طی کنند تا شرایط برای رهایی اتوبوس تیم از شرایطی خاصی که در آن گیر افتاده بود، مهیا شود.

درنهایت پس از چند دقیقه و با راهنمایی ماموران راهنمایی و رانندگی و افرادی که در آنجا حضور داشتند، راننده اتوبوس توانست با دنده عقب وضعیت ماشین را برای ورود مناسب به کوچه فراهم کند تا یکی از حواشی جالب توجه حضور قدرتمندترین و متمول‌ترین تیم آسیا در ایران اینچنین خلق و البته پس از ۴، ۵ دقیقه به پایان برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها