کد خبر: 703372
تاریخ انتشار :

فوری: ارسلان مطهری از استقلال جدا شد

باشگاه استقلال اعلام کرد که نام امیر ارسلان مطهری از لیست این تیم خارج شده است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش از این نیز حدس زده می‌شد، باشگاه استقلال و ارسلان مطهری به همکاری خود پایان دادند. مهاجم باتجربه‌ای که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به این تیم آمد، پس از آنکه توسط جواد نکونام از تیم کنار گذاشته شد، قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد.

پس از جدایی استراماچونی و روی کار آمدن فرهاد مجیدی بود که او از مدیران باشگاه درخواست کرد تا مطهری را به خدمت بگیرند و این بازیکن نیز در روزهای ابتدایی حضور در لباس این تیم، گل‌های پیاپی را به ثمر رساند و در دربی پایتخت نیز بریس کرد و به محبوبیت بالایی نزد هواداران دست یافت.

ارسلان که تجربه همکاری با فرهاد مجیدی، محمود فکری و ریکاردو ساپینتو را داشت، امسال نیز در هفته‌هایی ابتدایی، مهره ثابت خط حمله تیم نکونام بود و حتی در بازی هفته نخست برابر صنعت نفت ستاره تیمش بود و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد، از هفته چهارم و دیدار برابر استقلال خوزستان، نیمکت‌نشین و سپس سکونشین شد و هرگز نتوانست نظر نکونام را در مورد خودش تغییر دهد.

آخرین باری که ارسلان برای استقلال به میدان رفت، به وقت‌های اضافه دیدار برابر شمس آذر برمی‌گردد که او تنها برای چند دقیقه حضور در زمین را تجربه کرد. از آن دیدار تاکنون، مطهری طی تمام این مدت، جایی در تفکرات نکونام نداشته و در بازی‌های تیمش نیز سکونشین بوده است.

ارسلان پیش از این نیز یک بار و در روزهای ابتدایی حضور ساپینتو در استقلال از تیم کنار گذاشته شد ولی طرفین بر سر فسخ قرارداد به توافق دست پیدا نکردند تا کاوه رضایی مجبور به جدایی از جمع آبی‌ها شده و لباس تراکتور را بر تن کند.

ارسلان به‌طور کلی و در این مدت 123 مرتبه برای آبی‌ها به میدان رفت که حاصل آن 29 گل و دادن 12 پاس گل بود. باید دید که این بازیکن چه تیمی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها