کد خبر: 703463
تاریخ انتشار :

جنجال در وی گو: داور این بار با بارسا بود! (عکس)

در یک اقدام نادر، داور به دلیل حرکت دروازه‌بان سلتاویگو قبل از ضربه پنالتی روبرت لواندوفسکی در جریان دیدار بارسلونا و سلتاویگو، رای به تکرار ضربه پنالتی داد.

جنجال در وی گو: داور این بار با بارسا بود! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لالیگا میهمان سلتاویگو بود و با نتیجه 1-2 دربرابر این تیم رده هفدهمی به پیروزی رسید.

بعد از 90 دقیقه نبرد نسبتا پایاپای و با نتیجه مساوی 1-1، در دقیقه 90+6 روی اشتباه عجیب فران بلتران، خطای پنالتی روی لامینه یامال یه دلیل ضربه بازیکن سلتا به کمر ستاره 17 ساله، به سود بارسا اعلام شد. روبرت لواندوفسکی، زننده گل اول بارسا پشت این ضربه قرار گرفت که شوت پای راست او به سمت چپ دروازه را وینست گوایتا، دروازه‌بان سلتا، مهار کرد.

این صحنه توسط داوران VAR بررسی شد و به دلیل حرکت دروازه‌بان سلتا به سمت جلو قبل از ضربه لواندوفسکی داور دستور به تکرار ضربه را داد. تماشاگران سلتا، بازیکنان و کادر فنی این تیم میزبان به شدت به این حرکت اعتراض کردند. اما فایده‌ای نداشت و لواندوفسکی دوباره پشت توپ قرار گرفت و توانست اینبار با شوتی دقیق‌تر به کنج سمت راست و پایینی دروازه سلتا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند. گوایتا این بار هم درست شیرجه زد اما ضربه لوا مهار نشدنی بود.

در شبکه‌های اجتماعی هواداران فوتبال، به خصوص هواداران رئال مادرید به شدت به این تکرار پنالتی معترض‌اند. برخی هم شکایت‌های هفته‌های گذشته ژاوی هرناندز از جهت دار بودن قضاوت‌ها در لالیگا به سود رئال مادرید را به سخره گرفته‌اند.

یکی نوشت:" بیایید اینقد پنالتی را تکرار کنیم تا بارسا گل بزند!"

دیگری نوشت: "اول که پنالتی را به بارسا هدیه دادند... بعد که گل نشد دستور به تکرار دادند و البته که بار دوم اشتباه نکرد. دارند همه کار می‌کنند تا بارسا در 4 تیم برتر فصل را به پایان ببرد. این لیگ شیاد است!"

دیگری هم گفت: "البته که بارسلونا می‌تواند پنالتی‌اش را تکرار کند چون این لیگ کلاه بردار است!"

بارسا با این نتیجه 54 امتیازی شد و با 7 اختلاف امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها