کد خبر: 703555
تاریخ انتشار :

نزدیک بود فوتبال ستاره ژاپنی تمام شود! (عکس)

روی خطای شدید بازیکن شفیلد یونایتد احتمال زیادی وجود داشت کائورو می تو ما، هافبک برای تون، برای ماه‌ها عصا به دست شود.

نزدیک بود فوتبال ستاره ژاپنی تمام شود! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کائورو میتوما، هافبک ژاپنی برایتون، نزدیک بود با یک خطای ترسناک برای مدت‎‌ها از میادین فوتبال دور باشد.

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس برایتون در ورزشگاه خانگی شفیلد یونایتد به میدان رفته و نیمه اول را با گل‌های فاکوندو بونانوته و دنی ولبک با برتری 2-0 به پایان رساند.

برایتون و هافبک ژاپنی خوشحال بودند که تیم روبرتو دی‌زربی با یک مصدومیت وحشتناک در نیمه اول مواجه نشد.

در دقیقه 12 بازی میتوما پس از دریافت توپ رو به جلو در حرکت است که میسون هولگیت بدون توجه به مسیر توپ مستقیما با کف استوک پای راستش به بالای زانوی میتوما ضربه زد.

داور بلافاصله پس از این خطا در سوت خود دمید و بازیکن شفیلد را با کارت زرد جریمه کرد که به دلیل اعتراض شدید بازیکنان برایتون VAR این صحنه را مورد بازبینی قرار داد.

سیستم کمک داور ویدیویی دستور به اخراج مستقیم این بازیکن داد و داور هم پس از بازبینی صحنه از طریق نمایشگر کنار زمین، با کارت قرمز او را اخراج کرد.

میتوما پس از این تکل احساس درد زیادی از ناحیه زانو داشت اما پس از بازبینی تیم پزشکی برایتون مشکلی برای بازی نداشت و دوباره بازی کرد.

پیش بینی می‌شد که میتوما به دلیل درد زیاد در دقایق باقی مانده نیمه اول درخواست تعویض بدهد اما ظاهرا ضربه هولگیت به صورت کامل روی زانوی او فشار وارد نکرده و او هم بدون مشکلی بازی را ادامه داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها