کد خبر: 703768
تاریخ انتشار :

ستاره یونایتد راه فرار ندارد: باید دادگاهی شوی!

علی رغم تعویق مجدد زمان برگزاری دادگاه هری مگو ایر در یونان، این بازیکن انگلیسی بالاخره باید در دادگاه حضور پیدا کند.

ستاره یونایتد راه فرار ندارد: باید دادگاهی شوی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم این احتمال که پرونده درگیری و نزاع با یک نیروی پلیس هری مگوایر شاید هرگز به دادگاه نرسد، مدافع منچستریونایتد امیدوار است که اتهامات حمله و پرداخت رشوه به پلیس را پاک کند‌‌.

محاکمه مجدد مگوایر در اوایل این ماه بار دیگر به دلیل اعتصاب وکلای یونانی به تعویق افتاد. قرار است این دادگاه در 25 مارس 2025، 4 سال و نیم پس از دستگیری وی در میکونوس به ظن حمله به افسران پلیس و تلاش برای پرداخت رشوه، برگزار شود.

مدافع 30 ساله منچستریونایتد که به شدت این اتهامات را رد می‌کند، مجرم شناخته شد و به 21 ماه حبس تعلیقی محکوم شد، اما این حکم به طور خودکار در دادگاه تجدید نظر لغو شد.

با اعلام آخرین تاخیر تاریخ برگزاری دادگاه  مگوایر، یک مقام در دادگاه یونان مدعی شد که ممکن است دوباره با تعویق مواجه شود: "با این سرعت مگوایر ممکن است زمانی که احضاریه دریافت می‌کند از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته شده باشد. بعد از 8 سال، قانون محدودیت شروع می‌شود. اگر پرونده تا آن زمان رسیدگی نشده باشد، منتفی خواهد شد."

با این حال، یانیس پارادیسیس، وکیل دادگستری، به میل اسپورت گفت که هیچ شانسی برای این اتفاق وجود ندارد. پارادیسیس گفت: "مگوایر به دادگاه خواهد رفت. از تاریخ وقوع جرم 8 سال محدودیت وجود دارد اما ما هنوز برای آن زمان داریم. آن‌ها (وکلای مگوایر) منتظر روز احضار به دادگاه هستند. هیچ راهی وجود ندارد که به دادگاه نیاید."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها