کد خبر: 704220
تاریخ انتشار :

پاسخ منفی به بارسا: توافق شفاهی ستاره بایرن با رئال

آلفونسو دیویس با رئال مادرید به توافق شفاهی دست پیدا کرده و با ترک بایرن مونیخ راهی این باشگاه می‌شود.

پاسخ منفی به بارسا: توافق شفاهی ستاره بایرن با رئال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید با آلفونسو دیویس به توافق شفاهی دست پیدا کرده است. بر اساس گزارش اتلتیک، رئال مادرید و آلفونسو دیویس برای پیوستن مدافع چپ بایرن مونیخ در سال 2024 یا 2025 به توافق شفاهی دست یافته‌اند.

از رئال مادرید جونی کالافات، مدیرکل استعدادیابی باشگاه و خوزه آنخل سانچز، مدیر اجرایی سابق باشگاه، مدتی است که با ایجنت دیویس در تماس بوده‌اند. در این مذاکرات آن‌ها خواسته بودند که دیویس قراردادش که در سال 2025 به پایان می‌رسد را تمدید نکند.

بر اساس گزارش اتلتیک، در هفته‌های اخیر جلسات متعددی از جمله ملاقات حضوری در مادرید در اواسط فوریه برگزار شد و به روند این توافق سرعت بخشید.

دو گزینه رئال مادرید روی میز دیویس است: انجام یک معامله با قیمتی کمتر در تابستان امسال -بسیار شبیه به انتقال تونی کروس در سال 2014- یا سال بعد که قرارداد دیویس به پایان می‌رسد مانند دیوید آلابا در سال 2021.

علی‌رغم علاقه باشگاه بارسلونا و باشگاه‌های انگلیسی، ترجیح دیویس انتقال به مادرید است. بایرن مونیخ همچنان برای تمدید قرارداد این بازیکن تلاش می‌کند.

باشگاه آلمانی نمی‌خواهد این بازیکن 23 ساله را رایگان از دست بدهد و اگر نتواند با شرایط جدید به توافق برسد، سعی می‌کند در تابستان امسال او را به فروش برساند تا رقم قابل توجهی به دست آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها