کد خبر: 704505
تاریخ انتشار :

استقلال خوزستانی‌ها شاکی از هم تیمی سابق

استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم تمرکز خود را روی کسب نتایج لازم برای دستیابی به سهمیه بقا قرار گرفته است، درگیر حواشی داخلی هم هست.

استقلال خوزستانی‌ها شاکی از  هم تیمی سابق
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، کسب چهار امتیاز از سه بازی نیم فصل دوم یک روند موفق برای شاگردان سیروس پورموسوی محسوب می‌شود که آنها را البته رتبه آخر جدول نیز جدا کرده و هر چند همچنان اختلاف امتیاز آنها با دیگر گزینه‌ها کم است اما امیدواری بزرگی را در جمع آبی‌پوشان شکل داده است.

با این حال شکست مقابل تراکتور بعد از کسب دو نتیجه موفق برابر شمس آذر و آلومینیوم اراک، بار دیگر انتقاداتی عجیب را علیه این تیم شکل داده است.

بازیکنان استقلال خوزستان که تمام تمرکز خود را روی جبران عملکرد نیم فصل ابتدایی قرار داده‌اند، به شدت بابت رفتارها و انتقادات یکی از هم‌تیمی‌های اسبق خود شاکی و ناراضی هستند. آنها مدعی هستند که این رفتار نه از سر دلسوزی که تنها برای تخریب آنها شکل گرفته و این افراد در انتظار ناکامی تیم هستند.

در این رابطه گفته می‌شود آنها قصد دارند موضع هماهنگی را علیه منتقدانی که منافع شخصی خود را با کلیدواژه دروغین دلسوزی مطرح می‌کنند، داشته باشند.

مسلما استقلال خوزستان به عنوان تیمی که در مسیر فرار از منطقه سقوط قرار دارد، تمام تمرکز خود را بیشتر معطوف به کسب نتیجه برابر تیم‌هایی کرده که از حیث شرایط جدولی و رقابتی با این تیم شرایط برابری دارد. اینکه در چنین شرایطی برخی از سر منافع شخصی به دنبال ایجاد فشار و توقع باشند تا تیم از مسیر دستیابی به نتیجه دور بماند، در نهایت قطعا عاقبتی جز ناکامی به همراه نخواهد داشت. این تیم مسلما بیشتر توان خود را باید برابر تیم‌های نساجی قائمشهر، پیکان، هوادار، نفت آبادان و … که جایگاه نزدیکی با آن دارد قرار داده تا هدف خود برای بقا در اولین فصل بازگشت دوباره به لیگ برتر را شکل دهد و انتظار کسب نتیجه برابر تیم‌های بالانشین و مدعی جدول، مسلما در راستای اهداف دلسوزانه به نظر نمی‌رسد.

باید دید طی ادامه فصل و در شرایطی که استقلال خوزستان روند بهتری از لحاظ کسب نتیجه نسبت به نیم فصل اول دنبال کرده، شرایط به چه شکل برای شاگردان پورموسوی پیش خواهد رفت و آیا اتحادی که فصل گذشته باعث شد آنها رقابت برای لیگ برتری شدن را به سود خود کنند، بار دیگر هم شکل خواهد گرفت یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها